آبشاری مرموز که به کتری شیطان معروف است

به گزارش بلاگ پو، در نوروز 99 تصاویر عجایب و شگفتی های دنیا را در این خبر مشاهده کنید.

آبشاری مرموز که به کتری شیطان معروف است

به گزارش خبرنگار، ایام تعطیل نوروز بهترین فرصتی است تا اوقات فراغت خود را با تماشای زیباترین یا شاید عجیب ترین نقاط کشور خود و دیگر کشورها سپری کنیم. گاهی با یک سفر و بعضا با مطالعه ای چند دقیقه ای می شود دور دنیا را سفر کرد.

در این گزارش ما قصد داریم تا با معرفی عجیب ترین نقاط دنیا، سفری کوتاه در دنیا داشته باشیم. امروز هم همراه شما سری به کتری شیطان یا آبشار شیطان خواهیم زد.

کتری شیطان نام یکی از آبشار زیبا است که اصلا به نظر نمی رسد تناسبی با آن داشته باشد. این مکان ایتقدر عجیب و غریب است که هیچ کدام از دانشمندان هم نتوانستند تشخیص دهند که آب این آبشار به کجا می رود.

آبشار بسیار عجیبی در مرز بین آمریکا و کانادا وجود دارد که سالها به عنوان یک مقصد مرموز شناخته می شد. آبشار شیطان یک آبشار دوقلو است که در ادامه رودخانه برول در پارک سی آر مگنی وجود دارد. نکته عجیب آبشار شیطان این است که قسمت سمت چپ این آبشار در حفره ای ریخته و ناپدید می شود. افراد زیادی از این ماجرای عجیب شوکه شده اند و محققان زیادی به این منطقه آمده و روی آن تحقیق نموده اند، اما همچنان محل ریزش و جمع آوری آب های آبشارمشخص نیست.

مردم چیز هایی را به درون آب انداختند تا جهت آن را ببینند، اما پس از آن هرچه جستجو کردند نتوانستند آن جسم را پیدا نمایند. همچنین تا امروز هیچ کس این جرأت را پیدا ننموده که در این آبشار بپرد و شنا کند. بر اساس افسانه های محلی گفته می شود که زمانی یک خودرو که نوجوانانی آن را راهنمایی می کردند کنترل خود را از دست داده و به درون آن افتاده است که توسط سوراخ بلعیده شده و پس از آن هرگز دیده نشده است.

وزارت منابع طبیعی مینه سوتا جهت این آبشار را کنترل شده دانسته و گفته که آب این آبشار از راه های زیر زمینی عبور نموده و مجددا به بالای رودخانه بر می شود. متخصصان و محققان با اندازه گیری بخشی از حجم آب فهمیده اند که آبی که قبل از جدا شدن جریان دارد با حجم آبی که از نقطه آغاز آبشار با پایین سقوط می نمایند یکسان است. نتیجه این قضیه این است که آب آبشار شیطان در جایی دیگر دوباره به رودخانه برمی شود.

همیشه طبیعت گردی یکی از گزینه تفریحات است که موجب جذب توریست می شود، به همین دلیل نیز در کنار فضای سبز این آبشار مرموز نیمکت هایی برای استراحت و همچنین نشستن توریستان گذاشته اند. مکانی که در این مطلب به آن اشاره شده اکثرا بکر و دست نخورده باقی مانده و انسان ها کمتر در این مکان تردد داشتند. البته یکی از دلایل بکر ماندن این مناطق به ترسناک بودن آن هم می شود اشاره نمود.

اگر شما جزء افرادی که عاشق ماجراجویی و ریسک کردن هستید، می توانید با بازدید از این آبشار تجربه ای متفاوت داشته باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22613

به "آبشاری مرموز که به کتری شیطان معروف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشاری مرموز که به کتری شیطان معروف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید