آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه ICT عرضه می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا فرنقی زاد مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه های پژوهشگاه ICT در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری را بیان کرد.

آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه ICT عرضه می گردد

وی گفت: بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در حالی همزمان با هفته پژوهش در سه شنبه هفته جاری (26 آذر) شروع به کار می نماید که پژوهشگاه ICT طبق روال همیشگی، آماده ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی است.

فرنقی زاد اضافه نمود: این پژوهشگاه با اختصاص نماینده هایی از پژوهشکده های امنیت فاوا، سیاست پژوهی، فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین گروه آموزش، جوابگوی سوالات و پیشنهادات علاقمندان به حوزه های مربوطه است.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری 25 کارگاه آموزشی طی 4 روز در غرفه پژوهشگاه اطلاع داد و گفت: برگزاری این کارگاه ها از دیگر اقداماتی است که پژوهشگاه ICT برای علاقمندان و اندیشمندان به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته تا حول محور مهمترین طرح ها، به آخرین دستاوردهای پژوهشی خود در زمینه اینترنت اشیاء (IoT)، پیوست پدافند سایبری شبکه ملی اطلاعات، 5G و نقشه راه زنجیره بلوکی (بلاکچین) بپردازد.

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور طی 4 روز از تاریخ 26 تا 29 آذر در ساعت 8.30 الی 17 برگزار می گردد. پژوهشگاه ICT در سالن 27، غرفه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان علاقمندان به حوزه پژوهش است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17702

به "آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه ICT عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه ICT عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید