احتمال ضرر 100 میلیون دلاری نسخه جدید ترمیناتور

به گزارش بلاگ پو، آی سینما: شروع بسیار ناامید کننده ششمین فیلم از مجموعه ترمیناتور که بار دیگر جیمز کامرون را به عنوان تهیه کننده ارشد و ناظر بالای سر خود داشت، علاوه بر شکست مالی قابل توجه برای استودیوهای پارامونت، اسکای دنس و دیزنی می تواند ساخت دنباله های بعدی این سری را هم مختل کند.

احتمال ضرر 100 میلیون دلاری نسخه جدید ترمیناتور

ترمیناتور: فرجام تاریک با افتتاحیه ضعیف 29 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 102 میلیون دلار در بازار خارجی به یکی از شکست های مهم گیشه امسال تبدیل شد. هزینه تولید این فیلم 180 میلیون دلار بوده و بین 80 تا 100 میلیون دلار هم هزینه تبلیغات و پخش دنیای اش شده است.

به نوشته ورایتی، اگر فرجام تاریک نتواند در هفته های آینده به کسب درآمد سر و سامان دهد، پیش بینی می شود حدود 100 میلیون دلار ضرر در اکران سینمایی فیلم برای سازندگان رقم بخورد. البته بخشی از این ضرر با قراردادهای پخش تلویزیونی و آنلاین و نمایش خانگی جبران خواهد شد.

دو کمپانی پارامونت و اسکای دنس همراه با دیزنی (از طریق مالکیت فاکس قرن بیستم) سرمایه لازم برای تولید این فیلم را تامین کردند. این سه کمپانی هریک 30 درصد بودجه را داده اند و بقیه پول را هم کمپانی چینی تنسنت تامین کرده است.

کارشناسان گیشه می گویند ترمیناتور: فرجام تاریک باید حداقل 450 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد تا هزینه هایش سر به سر شود اما پیش بینی آن است که اکران فیلم با رقمی بین 180 تا 200 میلیون دلار به سرانجام برسد.

حتی حضور آرنولد شوراتزنگر و بازگشت لیندا همیلتن در نقش سارا کانر هم نتوانسته از شکست این فیلم جلوگیری کند و نام جیمز کامرون و کارگردانی تیم میلر (سازنده ددپول) هم تاثیری بر فرجام شوم جدیدترین فیلم سری ترمیناتور نگذاشته است.

9410

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: آی سینما
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15047

به "احتمال ضرر 100 میلیون دلاری نسخه جدید ترمیناتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ضرر 100 میلیون دلاری نسخه جدید ترمیناتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید