ارائه طرح جذب معلمان خرید خدمت برای ساماندهی 16 هزار معلم

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس از ارائه طرحی مبنی بر جذب معلمان خرید خدمت به کمیسیون آموزش و ساماندهی و جذب 16 هزار معلم در صورت تصویب این طرح خبر داد.

ارائه طرح جذب معلمان خرید خدمت برای ساماندهی 16 هزار معلم

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمدرضا صباغیان با اشاره به تجمع تعدادى از نیروهای خرید خدماتی در مقابل مجلس، اظهار کرد: آموزش و پرورش به هیچ عنوان نیروهای خرید خدماتی شاغل از سال 91 به بعد را ساماندهی نکرده است و این طرح برای جذب و ساماندهی این عزیزان است.

کننده مردم مهریز، بهاباد، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی شرح داد: دولت و آموزش و پرورش هربار نسبت به قوانین متعدد به تصویب رسیده در مجلس برای ساماندهی معلمان انتقاد می کنند و این قوانین را موجب قراردادهای چندگانه با معلمان می دانند در حالیکه مجلس هیچ مصوبه ای برای ساماندهی نیروهای بعد از سال 91 نداشته و امروز شاهدیم که این افراد کاملا به حال خود رها شده اند و دولت نیز هیچ برنامه برای این نیروهای زحمتکش ندارد.

صباغیان با اشاره به کمبود 200 هزار معلم در آموزش و پرورش، اضافه کرد: آموزش و پرورش باید با توجه به جمعیت معلمانی که طی سال های آینده بازنشسته می شوند، جذب این نیروها را در اولویت کاری خود قرار دهد تا کمبود نیروی خود را جبران کند.

وی با بیان اینکه این طرح مربوط به جذب نیروهای خرید خدماتی از سال 1391 تا سال 1397 می شود، جمعیت مشمول این طرح را حدود 16 هزار معلم تخمین زد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برنامه ششم توسعه دولت را از به کارگیری معلمان به غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی منع کرده است ولی با این حال باز هم این مدل همکاری ها در آموزش و پرورش ادامه دارد و مجلس با استفاده از ابزارهای نظارتی و قانونگذاری خود جلوی اینگونه جذب ها را خواهد گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40510

به "ارائه طرح جذب معلمان خرید خدمت برای ساماندهی 16 هزار معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه طرح جذب معلمان خرید خدمت برای ساماندهی 16 هزار معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید