از اقدام تیم سپاهان تعجب کردم، به احترام فوتبال منتظر ماندیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در خصوص تصمیم پرسپولیس برای ترک ورزشگاه و عدم برگزاری بازی با سپاهان گفت: طبق برنامه قرار بود ساعت 16:15 بازی انجام شود و ما هم ساعت 14:45 در رختکن بودیم. تمام مسئولان هم آماده بازی بودند که گفتند اتفاقی برای تیم سپاهان افتاده و 30 دقیقه به ما فرصت دادند. ما 35 دقیقه منتظر ماندیم.

از اقدام تیم سپاهان تعجب کردم، به احترام فوتبال منتظر ماندیم

وی افزود: سپاهان ساعت 16:25 وارد استادیوم شد. 20 دقیقه زمان کافی بود حداقل چند بازیکن آنها نمادین بیایند و گرم کنند. نمی دانم چرا نیامدند و حتی تدارکاتشان هم وارد زمین نشدند. به احترام هواداران و فوتبال منتظر ماندیم. داوران هم وارد زمین شدند ولی بازی انجام نشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شب گذشته متوجه شدیم بازی بدون تماشاگر است. خود سپاهانی ها هم می دانستند بازی بدون تماشاگر است. تابع یکسری اولویت ها در جامعه هستیم. بحث بیماری کرونا است و باید مراقبت بیشتری شود. اگر بازی در تهران هم بود، بدون تماشاگر برگزار می شد. خودم هیچ موقع از استادیوم بدون تماشاگر استقبال نکرده ام و دوست داشتم با حضور تماشاگران باشد ولی تصمیم از بالا بود.

گل محمدی شرح داد: نهایت همکاری را داشتیم. تعجب می کنم چرا سپاهانی ها برای گرم کردن به زمین نیامدند. حتی هیچ وسیله ای از تدارکات آنها در زمین نبود. نمی گویم نمی خواستند بازی کنند. از اینکه هیچکدام از سپاهانی ها به زمین نیامد، تعجب کردم. زمین و نیمکتشان خالی بود. نمی دانم چرا این رخ داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20433

به "از اقدام تیم سپاهان تعجب کردم، به احترام فوتبال منتظر ماندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اقدام تیم سپاهان تعجب کردم، به احترام فوتبال منتظر ماندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید