از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری...

به گزارش بلاگ پو، یک کارآفرین پیروز سنندجی که در زمینه نرم افزارهای حسابداری فعالیت می نماید معتقد است، که جامعه به شدت در زمینه حسابداری و کامپیوتر نیازمند افراد خبره است و جوانان نباید تنها یدک کش مدرک دانشگاهی باشند بلکه باید مهارت های تخصصی خود را در زمینه تحصیلی افزایش دهیم.

از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری...

زاهد رحمانی، یکی از کارآفرینان پیروز سنندجی است که شغل های دولتی را برای ایجاد کسب وکار خود رها نموده و اکنون صاحب شرکت است.

او در ابتدا مدرس دانشگاه بوده و سپس به عنوان کارشناس اعتبارات صنعتی در یکی از بانک ها مشغول فعالیت بوده است؛ همین امر موجب جرقه ای برای راه اندازی کسب وکار شده است.

او در بانک به عنوان کارشناس اعتبارات صنعتی به واحدهای تولیدی نوپا مشاوره می داده و بعدها این مسئله تلنگری برای خودش می گردد تا به دنبال کارآفرینی برود.

رحمانی مدتی به نقاشی ساختمان پرداخته و دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف بوده است که این امر پیش زمینه های زیادی برای ورود او به بازار کار به وجود می آورد.

وی درباره انگیزه اولیه اش برای ساخت نرم افزار حسابداری به خبرنگار خبرنگاران گفته، در جامعه به شدت احتیاج به یک نرم افزار حسابداری احساس می شد که با خواندن چند کتاب، تصمیم به طراحی نرم افزار حسابداری نموده است. نتیجه این می گردد که با همکاری چند دوست دوران دانشگاه که به برنامه نویسی مسلط بودند کار درست کردن نرم افزار را آغاز می نماید.

رحمانی، اعتقاد دارد حتی اگر تعدادی شرکت ورشکسته شوند بازهم نظام اقتصادی جامعه سرپا خواهد بود و به یک حسابدار و مدیر صنعتی با تجربه احتیاج خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رکود شغلی در کارهای اقتصادی وجود ندارد، مطرح نمود: فعالیت در بورس و در زمینه ارزهای دیجیتال در شرایط حاضر می تواند بسیار سودآور باشد چرا که جوانان با داشتن اطلاعاتی در مورد رفتار بورس می توانند جرات سرمایه گذاری پیدا نمایند.

به گزارش خبرنگاران، جهاددانشگاهی با اجرای تفاهم نامه ای مشترک همراه با سازمان ورزش و جوانان استان کردستان اقدام به برگزاری رویداهای نوآورانه با هدف تشویق جوانان برای ایجاد کسب وکار خودشان نموده است. این کلاس ها در سه مرحله ترویج، نوآوری و شکوفایی با هدف تجاری سازی ایده های جوانان برگزار می گردد. علاقمندان می توانند برای شرکت در این کلاس ها با جهاددانشگاهی و سازمان ورزش و جوانان ارتباط برقرار نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9789

به "از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید