امکانات زیربنایی را برای روستا فراهم کنیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مهرداد سلطانی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سالن شهید شهریاری ساختمان استانداری شماره 2 زنجان، به برنامه های هفته دولت اشاره نمود و اضافه کرد: یکی از برنامه های هفته برگزاری جشنواره روستا است که برای دومین سال متوالی اجرا می گردد.

امکانات زیربنایی را برای روستا فراهم کنیم

وی اظهار کرد: جشنواره روستا به تحقق اهداف در توسعه مناطق روستایی کمک می نماید و جشنواره روستا یک رسالت مهم دارد و آن اینکه استان به سمت توسعه پیش برود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: زنجان به عنوان یک استان فرهنگی و استانی شاد تاکنون میزبان جشنواره های بسیاری بوده و توسعه باید از زیرساخت های کوچک ترین واحد جامعه مدنی شروع گردد.

سلطانی با بیان اینکه جشنواره روستا یک رسالت مهم دارد و آن اینکه استان به سمت توسعه پیش برود و توانمندی و گردشگری روستاها بیشتر به تصویر کشیده گردد، گفت: زنجان به عنوان یک استان فرهنگی و شاد تاکنون میزبان جشنواره های بسیاری بوده است.

وی اضافه کرد: توسعه روستاها با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است و البته اقتصاد روستاها مقاومتی بوده چون تولیدات روستاها براساس امکانات موجود صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: کوچک ترین واحد مدنی هر جامعه به غیراز خانواده روستاها هستند و ما باید به توسعه روستاها توجه ویژه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره ها نقش بسزایی در توسعه متوازن روستاها دار د و این جشنواره پنجم تا نهم شهریور در محل نمایشگاهی سینما روباز گاوا زنگ برگزار می گردد.

سلطانی در ادامه به روند ساخت پروژه سبزه میدان و پیاده راه اشاره نمود و گفت: سبزه میدان به خاطر پیاده راه عقب نیفتاده و پیاده راه ازنظر محتوایی به سبزه میدان گره خورده است و گره سبزه میدان و پیاده راه ازلحاظ اصلاح هندسی بوده و ازنظر عملیات اجرایی ارتباطی به سبزه میدان ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 890

به "امکانات زیربنایی را برای روستا فراهم کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات زیربنایی را برای روستا فراهم کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید