اپل واچ سری 7 ابتدا به تعداد محدود راهی بازار می شود

به گزارش بلاگ پو، با وجود اینکه طبق گزارش های منتشر شده اپل برای تولید اپل واچ سری 7 به مشکل برخورده، ولی ظاهرا این شرکت در کنار سری آیفون 13 از جدیدترین ساعت هوشمند خود هم رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش بلومبرگ، اگرچه در مراسم رونمایی از آیفون 13 شاهد معرفی اپل واچ سری 7 هم خواهیم بود، اما در ابتدا تعداد بسیار محدودی از این ساعت راهی بازار می شود.

اپل واچ سری 7 ابتدا به تعداد محدود راهی بازار می شود

گفته می گردد مسائل تولید این ساعت به نمایشگر نو آن برمی گردد. زمانی که چنین اتفاقی برای یک محصول نو رخ می دهد، معمولا 3 سناریو پدیدار می گردد؛ شرکت سازنده تا زمان برطرف شدن مسائل تولید، محصول موردنظر را معرفی نمی کند، محصول به موقع معرفی می گردد ولی در ابتدا فقط تعداد محدودی از آن به دست خریداران می رسد و در سناریو آخر هم محصول در موعد موردنظر معرفی می گردد ولی عرضه آن به تاریخ دیگری موکول می گردد. ظاهرا برای اپل واچ سری 7 با سناریو دوم سروکار داریم.

طبق گزارش های منتشر شده، نسل نو اپل واچ از لبه های تخت بهره می برد و در دو مدل 41 و 45 میلی متری راهی بازار خواهد شد. برای این اپل واچ نباید انتظار بهره گیری از سنسورهای نو مربوط به سلامتی را داشته باشیم و اپل عمدتا تمرکز خود را به طراحی نو و نمایشگر نسبتا بزرگ تر معطوف کرده است. در ضمنً این ساعت بدون سنسور سنجش فشار خون معرفی خواهد شد. این در حالی است که طی ماه های گذشته گزارش هایی در مورد راه یابی این سنسور به نسل نو اپل واچ منتشر شده بود.

منبع: wccftech

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53807

به "اپل واچ سری 7 ابتدا به تعداد محدود راهی بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 ابتدا به تعداد محدود راهی بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید