اکران آثار منتخب دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران در سطح شهر

به گزارش بلاگ پو، شهردار منطقه 6 تهران در بازدید از آثار برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران در خانه هنرمندان، از اکران منتخب این آثار در سطح شهر تهران اطلاع داد.

اکران آثار منتخب دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران در سطح شهر

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه 6 ،تورج فرهادی شهردار این منطقه در بازدید از دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران، گفت: نگاه خاص، خالص و بدون کدورتی که در بچه ها نسبت به جریان زندگی وجود دارد در آثاری که در مسابقه نقاشی بچه ها ارائه شده است، به خوبی نمایان است. چقدر خوب است که بتوانیم در شهر شرایطی ایجاد کنیم تا بتوانیم با نگاه کاملا انسانی و خالصانه بچه ها و حسن بچه هاه، زندگی را تلطیف و از خشکی و سردی خارج کنیم و به سمت شادی و مهربانی و زندگی با کیفیت انسانی پیش ببریم.

او بازدید از آثار برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران را به مثابه یک دوره کوتاه برای بازآموزی نگاه مدیران شهری از نگاه بچه ها به شهر و شهروندی و زندگی دانست و گفت: آثاری که در این نمایشگاه عرضه شده است را به منصه اکران در سطح شهر می گذاریم تا فضاسازی مناسبی در شهر ایجاد گردد.

شهردار منطقه 6 تهران گفت: یادآوری نگاه صادقانه و خالصانه بچه ها به شهروندان، فرصتی برای تلطیف روح خسته مردم در دورانی است که مردم به واسطه کرونا، تحریم، شرایط مالی و ... تحت فشار قرار دارند. اکران آثار خلاقانه و شاداب بچه ها در سطح شهر، به نوعی یاری می نماید تا نگاه مردم به زندگی را به سمت نگاهی گرم تر ببریم.

آثار برگزیده دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران با عنوان شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم از ششم بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمده است. این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و همچنین به صورت آنلاین به وسیله نشانی tehrancpc.ir قابل دسترسی است.

در دومین دوره مسابقه نقاشی با عنوان شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم، 14 هزار و 850 اثر شرکت داشتند که از این میان یک هزار و 800 اثر توسط هیات داوری انتخاب و به مرحله دوم داوری راه یافتند و در مرحله دوم از میان یک هزار و 800 اثر، 203 اثر انتخاب شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42425

به "اکران آثار منتخب دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران در سطح شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آثار منتخب دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران در سطح شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید