ایران با هر بادی نمی لرزد

به گزارش بلاگ پو، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 120 هزار میلیارد از بودجه عمومی به حوزه اجتماعی وزارتخانه تخصیص می یابد.

ایران با هر بادی نمی لرزد

به گزارش خبرنگاران، نصرالله بازوند در مراسم افتتاح خانه های حمایتی سالمندان صدیق خرم آباد اظهار کرد: تمام دشمنان ما به هر طریقی به دنبال این بودند که عمر انقلاب ما به 40 سالگی نرسد و ما پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب را نداشته باشیم ولی به کوری چشم دشمنان ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و به جهان ثابت می کنیم که ایران کشوری نیست که با هر بادی بلرزد و دشمنان این انقلاب را از پای دربیاورند.

وی اضافه نمود: در وزارت خانه ای هستیم که معمولاً در هر وجهی از اقدامات و شاخص های این وزارتخانه با بحران ها و آسیب های آن چنانی روبرو هستیم، یکی از حوزه های کاری بهزیستی سالمندان است؛ در استان لرستان متأسفانه یک مقدار صدیق ها کم داریم و سعی نمی کنیم این صدیق ها را زیاد و یاری کنیم چون یک دست صدا ندارد و نمی گردد هر کار بزرگی را با یکدست انجام داد. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر احتیاج به حمایت خیران در سطح کشور تأکید و اظهار کرد: دولت برای ارائه تمام خدمات محدودیت دارد و نباید فقط منتظر خدمات دولت بود. بازوند ادامه داد: حضور بیشتر خیران و مشارکت در امر حمایت از سالمندان در سطح استان یک ضرورت است. به گفته وی در حوزه تأمین اجتماعی 60 درصد جامعه تحت پوشش هستند و 18 خدمت ارزنده به جامعه هدف ارائه می گردد. وی همچنین گفت: در حوزه بهزیستی نیز خدمات گسترده ای ارائه می گردد. بازوند با بیان اینکه وزارت کار بزرگ ترین وزارت خانه اجتماعی بوده و در همه زمینه ها در خدمت مردم است، اضافه نمود: در حقیقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت خانه مردم است و باید هوادار مردم باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4559

به "ایران با هر بادی نمی لرزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با هر بادی نمی لرزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید