بادامکی: اگر آرامش پرسپولیس حفظ گردد هیچ تیمی حریفش نیست، عالیشاه و بیرانوند باید بمانند

به گزارش بلاگ پو، حسین بادامکی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، اگر این تیم در آرامش باشد هیچ تیمی نمی تواند حریفش نخواهد شد.

بادامکی: اگر آرامش پرسپولیس حفظ گردد هیچ تیمی حریفش نیست، عالیشاه و بیرانوند باید بمانند

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر, گفت: فکر می کنم پرسپولیس در ابتدای کار شروع خوبی نداشت, ولی رفته رفته حداقل از لحاظ نتیجه گیری شرایط بهتری پیدا کرد و توانست قهرمان نیم فصل گردد. البته طرفداران هنوز بازی هایی را که انتظار داشته اند، ندیده اند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس در سه سال گذشته علاوه بر قهرمانی از لحاظ نوع عملکرد هم شرایط خوبی داشت و چشم نواز بازی می کرد، ولی الان با تغییراتی که در تیم ایجاد شده, طبیعی است که اولویت روی نتیجه گیری باشد. به هرحال پتانسیل پرسپولیس بالاتر از این هاست و باید در ادامه به شرایط ایده آل دست پیدا کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه گابریل کالدرون از شرایط دریافتی هایش و بی احترامی که به او می گردد, گله دارد و باشگاه را تهدید به جدایی نموده است, خاطر نشان کرد: تیم نتیجه گرفته است و دیگر نباید دچار حاشیه گردد, خصوصاً اگر مسائل بین مدیر و سرمربی ایجاد گردد، خیلی بد است. مسئله مهم, حفظ آرامش پرسپولیس است و در سه سال گذشته هم دیدید که تیم با داشتن آرامش بهترین نتایج را گرفته است. این مسائل و حواشی از شروع فصل شروع شده بود، ولی اگر بازهم قرار باشد به دست خودمان مسائلی را ایجاد درست کنیم فقط تیم ضرر می نماید.

بادامکی درباره اینکه کالدرون با بعضی بازیکنان پرسپولیس مانند امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به مشکل خورده است, اضافه نمود: سوءتفاهمی اتفاق افتاده باید زودتر رفع گردد. عالیشاه و بیرانوند باید در تیم بمانند و یاری نمایند, چون پرسپولیس باید در ادامه در سه جبهه بجنگد و به تمام بازیکنانش نیاز دارد. ما نباید سرمایه های مان را بسوزانیم و در این شرایط باید مدیریت باشگاه ورود کند و بتواند شرایط را به نفع پرسپولیس عوض کند. دلخوری هایی که انجام شده باید رفع گردد تا مسئله ای باقی نماند.

وی راجع به اینکه آیا پرسپولیس می تواند در نیم فصل دوم نیز فرایند رو به رشدش را ادامه دهد و بازهم قهرمان گردد, یادآور شد: امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد, چون سایر تیم ها هم خودشان را تقویت می نمایند و اگر پرسپولیس از لحاظ فنی پیشرفت نکند کارش سخت می گردد. باید زودتر نقاط ضعف پوشش داده گردد و در بعضی پست ها بازیکن اضافه گردد تا تیم در آسیا, حذفی و لیگ به مشکل برنخورد، ولی مهمترین اتفاق این است که پرسپولیس باید آرامش داشته باشد و اگر این تیم در آرامش باشد هیچ تیمی نمی تواند حریفش باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18526

به "بادامکی: اگر آرامش پرسپولیس حفظ گردد هیچ تیمی حریفش نیست، عالیشاه و بیرانوند باید بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامکی: اگر آرامش پرسپولیس حفظ گردد هیچ تیمی حریفش نیست، عالیشاه و بیرانوند باید بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید