بازدید 35 هزار نفر از نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه از یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان 35 هزار نفر بازدید کردند، گفت: در این نمایشگاه بیش از یک میلیارد و 120 میلیون تومان انواع اقلام صنایع دستی به فروش رسید.

بازدید 35 هزار نفر از نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، حمیدرضا تورانی معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان 160 غرفه به صنایع دستی و 15 غرفه به گردشگری اختصاص داشت، اظهارکرد: در این نمایشگاه صنعتگران استان کرمان در قالب 90 غرفه به معرفی صنایع دستی این استان پرداختند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، با تاکید بر اینکه 60 رشته صنایع دستی در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان عرضه و شناسانده شد، توضیح داد: بیش ترین فروش مربوط به غرفه های البسه محلی، زیورآلات، سفال، حصیر و فیروزه کوبی و کم فروش ترین به غرفه گلیم شیریکی پیچ اختصاص اشت.

تورانی با اشاره به اینکه از نمایشگاه مذکور 35 هزار نفر در مدت زمان 5 روز بازدید کردند، اضافه کرد: در این نمایشگاه به شکل ویژه رشته های احیا شده شامل شال بافی، کار بافی و گیوه بافی معرفی گردید.

یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمان 25لغایت 29 بهمن ماه سالجاری در محل سایت شرکت نمایشگاه های جنوبشرق کرمان با حضور صنعتگران و هنرمندان 31 استان کشور برگزار گردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4779

به "بازدید 35 هزار نفر از نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 35 هزار نفر از نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید