بازی پلی آف آسیا نقطه عطف ذوب آهن

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش در برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری، پیرامون این دیدار گفت: پیش بینی ما درست از آب درآمد و همانطور که فکر می کردیم هایی که در فولادشهر مقابل ما صف آرایی می نمایند خیلی عقب و بسته باز می نمایند و در این طور مواقع ما باید خیلی زود به گل برسیم و وقتی این اتفاق نمی افتد از اعتماد به نفس بازیکنان مان کاسته می گردد و در مجموع فکر می کنم حریف ما به خواسته خود که یک امتیاز مسابقه بود رسید.

بازی پلی آف آسیا نقطه عطف ذوب آهن

وی با انتقاد از وقفه های بین مسابقات اضافه نمود: متاسفانه یکی از اشکالات بازی های لیگ ایران وقفه هایی است که بین بازی ها ایجاد می گردد و تا آنجا که می دانم متوسط گردش توپ در آسیا 51 دقیقه است و فکر می کنم این میزان در لیگ ایران کمتر از 47 دقیقه باشد و در بازی امروز هم بدون در نظر دریافت زمانی که صرف پرتاب ها، ضربات ایستگاهی و ضربه های دروازه بان ها شد، چیزی در حدود یازده دقیقه از وقت بازی هدر رفت.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به بازی پلی آف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در هفته آینده توضیح داد: هفته آینده بازی سختی را در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داریم می توانیم روی آن به عنوان یک نقطه عطف برای ذوب آهن حساب کنیم و اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم بازی دشوارتری را در برابر یک تیم قطری در خود قطر خواهیم داشت و با توجه به قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا مطمئناً این تیم با انگیزه بالایی در مقابل ما ظاهر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون جابجایی ذوب آهن در نیم فصل اضافه نمود: من معتقدم در نیم فصل هیچ تیمی نمی تواند از خریدهای خوبی در لیگ داخلی داشته باشد چرا که هیچ تیمی حاضر نیست بازیکن خود را در اختیار ما قرار دهد.

منصوریان درباره جذب خلعتبری و کریستین اضافه نمود: ما خلعتبری را در بهترین زمان جذب کردیم و نیز با توجه به جدایی ادی هرناندز از ذوب آهن ما احتیاج داشتیم که یک مهاجم جذب کنیم و بازیکن جدیدی که گرفتیم خوب و بالاتر از حد انتظار ظاهر شده و تنها زمان احتیاج دارد تا با شرایط لیگ ما وفق پیدا کند و در مجموع از خریدهای نیم فصل تیم راضی هستم.

وی ادامه داد: مالکیت توپ در اختیار ما بود و ما باید از معدود موقعیت های گلزنی مان استفاده می کردیم و همچنین معتقدم در دقیقه 39 بازیکن حریف در محوطه جریمه با دست جهت حرکت توپ را تغییر داد و این می توانست یک پنالتی برای ما باشد و با توجه به اینکه داور چهارم نزدیک به صحنه بود نمیدانم چرا آن را خطا و پنالتی نگرفت.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه باید از داوری حمایت کرد اضافه نمود: اگرچه ما در نیم فصل نخست ضررهای زیادی از اشتباهات داوری دیدیم اما اعتقاد من و آقای آذری این است که باید از داوران ایرانی حمایت کرد و با توجه به حمله هایی که علیه داوران و داوری ها در نشست هم اندیشی که سه روز پیش به میزبانی فدراسیون برگزار گردید انجام گرفت من فکر می کنم باید قدری صبورتر باشیم. آقای اکبریان تمام کوشش خود را برای درست سود زدن به کار گرفت من به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری پیرامون وقت کشی بازیکنان نساجی اعلام کرد: متاسفانه این قبیل کارها مسئله ای است که کشورهای غرب آسیا با آن روبرو هستند و این مشکل هم از زیبایی کیفیت فوتبال می کاهد و هم از متوسط زمان گردش توپ در بازی های آسیا و در چنین حالتی کاری هم از دست داور برنمی آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4463

به "بازی پلی آف آسیا نقطه عطف ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پلی آف آسیا نقطه عطف ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید