باشگاه پرسپولیس شرایط جدید دو مدافع تاثیرگذارش را پذیرفت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس قبل از آغاز دوباره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر که منجر به صعود این تیم به فینال این مسابقات شد حدود 90 الی 95 درصد از قراردادهای بازیکنان خود را پرداخت کرد.

باشگاه پرسپولیس شرایط جدید دو مدافع تاثیرگذارش را پذیرفت

همچنین اعضای این تیم پس از کسب هر پیروزی در این مسابقات، پاداش خود را بصورت ریالی دریافت کردند تا انگیزه های خود را از دست ندهند. با این حال تعدادی از بازیکنان این تیم نسبت به شرایط اقتصادی خود اعلام نارضایتی کردند تا مدیران باشگاه با فشار طرفداران روبرو شوند.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان مدافعان میانی پرسپولیس که هر دو پیشنهاداتی را از کشور قطر دارند قصد فعال کردن بند فسخ قرارداد خود را داشتند اما باشگاه پرسپولیس با شروط آنها موافقت کرد تا هر دو مدافع اصلی این تیم با قرارداد اقتصادی جدید در پرسپولیس بمانند.

دو مدافع ملی پوش سرخپوشان که هم اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارند قرار است بار دیگر بر سر جزئیات مربوط به قراردادهایشان با مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مذاکره نمایند.

بنابراین هر دو بازیکن این تیم که در بیشتر بازی های فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مدافعان اصلی این تیم بودند در جمع شاگردان یحیی گل محمدی می مانند تا این تیم را همراهی نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35974

به "باشگاه پرسپولیس شرایط جدید دو مدافع تاثیرگذارش را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس شرایط جدید دو مدافع تاثیرگذارش را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید