آنالیز فنی مزدا 6 مدل سال 2020

به گزارش بلاگ پو، این مدل مزدا فول با تکنولوژی های متنوعی همچون صفحه نمایش 7 اینچی بین پشت آمپرها، ناوبری جی پی اس و دوربین 360 درجه عرضه شده و به حسگر های پارک جلو و عقب، تشخیص علائم ترافیکی و… مجهز است.

آنالیز فنی مزدا 6 مدل سال 2020

به گزارش خبرنگار، قیمت این خودرو نسبت به سال پیش 200 دلار افزایش یافته و تغییر خاصی هم در آن مشاهده نمی گردد، اما بزرگ ترین تغییر انجام شده به کلید استارت جدید مربوط می گردد. به جز این، نسخه پرچم دار سیگنیچر هم دارای نشان جدیدی روی صندوق عقب است.

اگرچه تغییرات انجام شده بسیار کمرنگ هستند، اما مدل پایه مزدا 6 اسپورت طراحی شیکی داشته و از تجهیزات مناسبی همچون چراغ های جلوی LED، برف پاک کن های حساس به باران و رینگ های 17 اینچی سود می برد. خریداران همچنین در این مدل شاهد دوربین دنده عقب، چراغ های عقب LED و سیستم اگزوز با دو خروجی خواهند بود.

کابین هم مجهز بوده و به صورت استاندارد دارای ویژگی هایی همچون فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه ای، صفحه لمسی 8 اینچی و… می باشد. از دیگر موارد برجسته می توان به سیستم صوتی با 6 بلندگو، ارتباط بلوتوث، استارت دکمه ای و دو پورت USB اشاره نمود.

از نظر ایمنی هم مزدا 6 مدل 2020 دارای بسته ایمنی این شرکت است که شامل مواردی همچون کروز کنترل راداری، ترمز شهری هوشمند با تشخیص عابران پیاده، هشدار برخورد، هشدار خروج از جهت با دستیار حفظ خودرو بین خطوط و پایش نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی است.

نیروبخش مزدا 6 پیشرانه 2.5 لیتری اسکای اکتیو جی است که قدرت 187 اسب بخاری و گشتاور 252 نیوتون متری دارد. این پیشرانه منحصراً با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک همکاری می نماید.

اما قیمت مزدا 6 تورینگ از 26600 دلار شروع شده و ویژگی های بیشتری همچون پوشش چرم کابین، جایگاه های جلوی گرم شونده و رینگ های 19 اینچی دارد. از دیگر تجهیزات این نسخه می توان جایگاه راننده با تنظیم در 6 جهت، مونروف برقی و دو پورت USB اضافی را نام برد. سیستم ورود بدون کلید، اندروید اتو و اپلی کارپلی هم در مدل تورینگ وجود دارند.

یک پله بالاتر مزدا 6 گرند تورینگ با قیمت 29700 دلاری قرار گرفته است. در این خودرو از پیشرانه 2.5 لیتری توربو با قدرت 250 اسبی و گشتاور 420 نیوتون متری استفاده شده و ترمز های جلوی آن نیز بزرگ تر هستند.

این نسخه از مزدا 6 دارای آینه های جانبی گرم شونده، آینه وسط با تیره شوندگی اتوماتیک، سیستم صوتی Bose با 11 بلندگو و پدال شیفتر های روی فرمان است.

خریدارانی که به دنبال مدلی لوکس تر هستند می توانند مزدا 6 گرند تورینگ رزرو را انتخاب نمایند که قیمتش از 32200 دلار شروع می گردد. این مدل از چراغ های جلو و عقب LED، سیستم نوری جلوی تطبیقی و اسپویلر عقب برخوردار بوده و آینه های جانبی تاشونده هم دارد.

کابین هم از تجهیزات زیادی برخوردار بوده و دارای جایگاه های جلو و عقب چرمی و گرم شونده، هدآپ دیسپلی رنگی و… است،نهایتاً به مدل پرچم دار سیگنیچر با قیمت 35300 دلاری می رسیم که جلوپنجره ای متمایز، چرم ناپا، عناصر جیر و تریم چوب خاصی دارد.

این مدل فول با تکنولوژی های متنوعی همچون صفحه نمایش 7 اینچی بین پشت آمپرها، ناوبری جی پی اس و دوربین 360 درجه عرضه شده و به حسگر های پارک جلو و عقب، تشخیص علائم ترافیکی و… مجهز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14605

به "آنالیز فنی مزدا 6 مدل سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی مزدا 6 مدل سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید