توزیع 3000تن میوه شب عید آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، شهریار حیدری پیش از ظهر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران از آغاز طرح تنظیم بازار میوه شب عید از 25 اسفندماه در سطح استان خبر داد و اضافه نمود: امسال 1000 تن سیب و 2000 تن پرتقال در بازار میوه شب عید استان توزیع می شود

توزیع 3000تن میوه شب عید آذربایجان غربی آغاز شد

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی قطب تولید سیب کشور است علاوه بر اختصاص سیب مورد نیاز خود 10 هزار تن سهم کشوری را هم تأمین کرده است.

حیدری با بیان اینکه 418 مرکز توزیع میوه در سطح استان با بنر و آدرس مشخص شده که 63 مورد آن مربوط به ارومیه است اضافه نمود: قیمت سیب تنظیم بازار شب عید شش هزار تومان و پرتقال هم چهار هزار تومان مصوب و اعلام شده و میوه ها به صورت خالص فروشی به کسر کردن جعبه عرضه می شوند.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا از ازدحام در مقابل مراکز عرضه میوه در خیابان برق بپرهیزند چرا که سایر مراکز عرضه در ارومیه بسیار خلوت است.

حیدری گفت: آذربایجان غربی جزو استان های تأمین کننده سیب بوده که علاوه بر تأمین نیاز استان حدود یک سوم نیاز کشور به میزان 10 هزار تن برای سایر استان ها تأمین شده است.

وی گفت: توزیع میوه شب عید در قالب طرح تنظیم بازار در راستای تعادل بخشی به قیمت ها در بازار زودتر از سال گذشته از 25 اسفند ماه آغاز شده و هیچ نگرانی در تأمین میوه شب عید وجود ندارد و امسال کمبود و نگرانی در تأمین میوه شب عید مردم نداریم.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: سیاست سازمان تعاون روستایی در خالص فروشی است و پول سبد از مشتری اخذ نمی شود چنانچه این موضوع از طرف فروشنده رعایت نشود شهروندان می توانند تخلفات در این حوزه را از طریق سامانه 124 اعلام کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5531

به "توزیع 3000تن میوه شب عید آذربایجان غربی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 3000تن میوه شب عید آذربایجان غربی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید