جبل الطارق توقیف گریس1 را 30 روز دیگر تمدید کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در حالیکه در روزهای گذشته مذاکراتی میان مقامات ایران و جبل الطارق در مورد نفت کش گریس 1 منتشر شده بود اما دادگاهی در این کشور رأی به ادامه توقیف آن برای 30 روز دیگر داد.

جبل الطارق توقیف گریس1 را 30 روز دیگر تمدید کرد

رویترز نیز به نقل از دادستان کل منطقه جبل الطارق نوشت که دیوان عالی توقیف این نفتکش را تا روز 15 اوت (24 مرداد) تمدید نموده است.

روز گذشته فابیان پیکاردو رئیس دولت محلی جبل الطارق مدعی شد که در لندن با مقامات ایرانی دیدار و در مورد نفت کش توقیف شده ایران در این تنگه، مذاکرات مثبت و سازنده ای داشته است.

یک سخنگوی دفتر پیکاردو در این خصوص گفت وزیر ارشد جبل الطارق روز گذشته در لندن با مقامات ایرانی دیدار و برای تنش زدایی در مورد نفتکش گریس 1 و حل مسائل مختلف ناشی از توقیف این کشتی در این تنگه رایزنی نموده است.

دو هفته پیش کماندوهای نیروی دریایی ارتش انگلیس با حمله به کشتی حامل نفت ایران آن را توقیف کردند. در پی این اقدام نیز دادگاهی در جبل الطارق به بهانه واهی مدت توقیف کشتی مذکور را تمدید کرد.

لازم به ذکر است جمهوری اسلامی این اقدام غیرقانونی انگلیس را دزدی دریایی نامیده و این کشور را به انجام اقدامات تلافی جویانه تهدید نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9157

به "جبل الطارق توقیف گریس1 را 30 روز دیگر تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبل الطارق توقیف گریس1 را 30 روز دیگر تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید