جستجوی شریک تجاری برای تجاری سازی نقاط کوانتومی

به گزارش بلاگ پو، یک شرکت لهستانی تولیدکننده نقاط کوانتومی، در جستجوی شریک تجاری برای توسعه دامنه کاربرد این نقاط در صنعت است.

جستجوی شریک تجاری برای تجاری سازی نقاط کوانتومی

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت کیوان ای تکنولوژی (QNA Technology) برای انجام آزمون های پایلوت روی نقاط کوانتومی موسوم به Deep blue آماده شده است. به گفته این شرکت لهستانی که در حال توسعه این نقاط کوانتومی است، آنها را نسبت به دیگر نقاط کوانتومی و نشردهنده های نوری آلی دارای مزیت قابل توجهی می داند. نقاط آبی عمیق که این شرکت فراوری نموده را می توان در LEDهای شفاف و انعطاف پذیر استفاده کرد که ممکن است از دیگر نشردهنده های نور آبی ارزان تر و با کیفیت تر باشد.

نقاط کوانتومی نشردهنده نور آبی یکی از عناصر مفقود در فراوری LEDهای انعطاف پذیر نظیر آنچه که در پزشکی استفاده می گردد، است.

این نقاط کوانتومی آبی دارای مزیت های بیشتری نسبت به دیگر نقاط کوانتومی آبی و نشردهنده های آلی هستند. این نقاط کوانتومی با بافت های بدن برهم کنش ندارند و اثربخشی کمی روی آغاز واکنش های شیمیایی در بخش کشاورزی، دندانپزشکی و دارویی دارند.

آرتور پودهوردسکی، مدیرعامل شرکت کیوان ای می گوید: رشد نقاط کوانتومی عاری از کادمیم با قابلیت فراوری مجدد و پایداری بالا، کاری بسیار سخت است. انجام این کار برای نقاط کوانتومی آبی چالش برانگیزتر است. ما بر این چالش غلبه نموده و محصولی که قواعد بازی بازار را تغییر می دهد، عرضه کردیم.

بعد از دو سال کار، نقاط کوانتومی آبی با پارامتر فنی بسیار عالی فراوری شده است. آن ها می گویند که نه تنها با استفاده از فناوری با قابلیت مقیاس پذیری امکان فراوری انبوه نقاط کوانتومی را فراهم نموده اند بلکه دانش مربوطه را برای تغییر سطح نقاط کوانتومی ارائه نموده اند تا این نقاط را برای استفاده در طیف گسترده ای از کاربردها آماده نمایند.

مدیرعامل این شرکت می افزاید: ما در حال حاضر به دنبال شرکائی هستیم که با استفاده از آنها LEDهای مبتنی بر نقاط کوانتومی آبی فراوری کنیم. با شرایط متاثر از کرونا در دنیا، خوشبختانه کار ما دستخوش تغییر نشده است.

نقاط کوانتومی، سودمندی خود را در بازارهای در حال رشد نظیر فتوولتائیک، زیست فناوری، امنیت و ضدجعل به اثبات رسانده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31077

به "جستجوی شریک تجاری برای تجاری سازی نقاط کوانتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی شریک تجاری برای تجاری سازی نقاط کوانتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید