جور شدن کامل ابزار پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر بیستم در سال 1400 آماده می نماید که تا سرانجام هفته هجدهم با 37 امتیاز و تنها به دلیل گل زده کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رتبه دوم جدول نهاده شد.

جور شدن کامل ابزار پرسپولیس

قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات برای کسب پنجمین جام در سال 1400 کار سختی پیش رو دارد. این تیم که باید بازی های خود در لیگ قهرمانان 2021 آسیا و جام حذفی فوتبال کشور را نیز دنبال کند با تقویم فشرده ای در برگزاری ملاقات های خود روبرو است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای اینکه بتواند عملکرد قابل قبولی در سال 1400 داشته باشد لیست بازیکنان خود را در نیم فصل زمستانی تقویت کرد تا در صورت امکان بتواند ترکیب خود را دستخوش تغییر کند. با این حال تعداد دقایق حضور بازیکنان این تیم در فصل بیستم نشان از اعتماد یحیی به پنج بازیکن تأثیرگذار خود دارد.

نور گلزنی پرسپولیس در هافبک!

احمد نورالهی هافبک سرخ ها با 1605 دقیقه حضور در زمین بیشترین دقایق حضور را در فصل جاری با پیراهن پرسپولیس داشته است. او که با رفتن بشار رسن علاوه بر یاری به کار های دفاعی تیمش بازیسازی نیز می نماید تا به امروز 6 گل برای پرسپولیس زده تا بهترین گلزن تیمش تا اینجای فصل باشد.

نورالهی با تشخیص یحیی هنگام حملات پرسپولیس، خودش را به پشت محوطه جریمه حریفان می رساند تا فضا را از مدافعان گرفته و برای خود و هم تیمی هایش خلق موقعیت کند.

لیدر همیشگی

سیدجلال حسینی بدون شک با گلزنی هایش در مقام مدافع میانی یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را پست سر می گذارد. کاپیتان سرخ ها در چند سال اخیر تا به امروز چهار گل به ثمر رسانده است تا نشان دهد همچنان در قامت یک مدافع 39 ساله می تواند برای تیمش تأثیرگذار باشد.

مدافع مستحکم پرسپولیس که رهبری این تیم در داخل مستطیل سبز را بر عهده دارد تا خاتمه هفته هجدهم، 1530 دقیقه برای سرخ ها بازی نموده است تا یکی از مردان اصلی یحیی لقب بگیرد.

آقای کلین شیت

حامد لک همچون سیدجلال حسینی 1530 دقیقه در لیگ برتر بیستم بازی نموده است. دروازه بان سرخ ها در سال 1399، تعداد 16 بار کلین شیت داشته است. آماری رویایی برای سنگربانی که بالاخره توانست به اردو های تیم ملی ایران بازگرد و شانس خود را برای ایستادن در چارچوب دروازه این تیم بیازماید.

لک در فصل جاری نیز تا کنون تنها 9 گل دریافت نموده است که نشان از عملکرد درخشان او تا خاتمه هفته هجدهم لیگ برتر دارد.

هافبک متمایل به مهاجم!

وحید امیری هافبک ملی پوش فوتبال ایران همچنان در پرسپولیس خوب بازی می نماید. او بر خلاف میل باطنی اش به دلیل ضعف مهاجمان این تیم در امر گلزنی مجبور به تغییر پست و حضور در خط حمله سرخ ها در بعضی مسابقات شد، اما از وظایف خود در انتقال سریع توپ از دفاع به حمله هم کوتاهی نکرد تا یاری زیادی به پرسپولیس در به ثمر رسیدن 24 گل کند.

نعمت آلترناتیو در پرسپولیس!

سیامک نعمتی در فصل بیستم بار ها تغییر پست داشته است. او در روز های ناکامی مهدی شیری در دفاع راست به این منطقه بازگشت و هر بار هم که یحیی گل محمدی از او خواست به جمع بازیکنان خط میانی اضافه شد. توانایی حضور او در پست های مختلف باعث شد تا نعمتی 1251 دقیقه در لیگ برتر بیستم برای سرخ ها بازی کند و تبدیل به پنجمین ضلع اصلی این تیم گردد.

بازیکنانی که برای تحقق رؤیای عظیم طرفداران خود در جهت کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران می توانند تأثیرگذار باشند و یحیی گل محمدی را در قامت مرد شماره یک نیمکت سرخ ها پیروز تر از همواره نشان دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45901

به "جور شدن کامل ابزار پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جور شدن کامل ابزار پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید