جین؛ شلواری بدون سن و سال

به گزارش بلاگ پو، اگر به سراغ شلوار جین که مناسب استایلمان باشد و اندام مان را بهتر نشان دهد بروید دیگر سن و سال مطرح نخواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید.

جین؛ شلواری بدون سن و سال

گرچه ممکن است برخی از ما با بالاتر رفتن سن و با ورود به دهه پنجم زندگی کمی در خصوص پوشیدن جین تردید پیدا کنیم اما اگر به سراغ جین هایی برویم که مناسب استایلمان باشد و اندام مان را متناسب تر نشان دهد همچنان می توان جین را در دسته لباس های محبوب نگه داشت! در ادامه به مدل های شلوار جین اشاره می کنیم که برای افراد بالای 40 سال مناسبند، البته بهتر است یادتان باشد که سن و سال فقط یک عدد است و شما با توجه به روحیات می توانید هر مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

شلوار جین بدون سن و سال

شلوار جین فاق بلند و راسته (High-Rise Straight Jeans)

بر اساس نظر طراحان مد، اگر دوستدار شلوارهای جین هستید یکی از بهترین مدل های جین برای تمامی فصل ها یک جین فاق بلند و راسته است. این مدل شلوار بر روی اندام هر فردی به چشم می آید.

شلوار جین گشاد (Wide-Leg Jeans)

شاید برخی شلوار جین های گشاد و فاق بلند را دوست داشته باشند. شلوارهایی با فاق بلند که با کفش پاشنه دار استایل بهتری پیدا می نمایند. به علاوه با هر بلوزی که دوست داشته باشید می توانید آن را ست کنید.

شلوار مام جین (Moms Jeans)

دلیل محبوبیت این نوع شلوار جین راحتی و فاق بلند آن است. این شلوارها در ناحیه ران پا کمی آزاد هستند و در قسمت ساق پا تنگ می شوند. برای خانم هایی که شلواری شیک اما مانند شلوارهای جین جذب نمی خواهند، گزینه مناسبی هستند.

جین جذب (Skinny jeans)

پیشنهاد برخی از طراحان مد به خانم های بالای 40 سال جین های اسکینی یا جذب است که به ویژه در ناحیه زانو به پایین تنگ می گردد.

این جین ها را به راحتی می توان با هر کفش یا بلوزی ست کرد. به ویژه در فصل زمستان با بوت انتخاب مناسب تری هستند.

جین کوتاه (Cropped Jeans)

شلوار جین هایی که قدشان تا کمی بالاتر از قوزک پا باشد نیز برای خانم های بالای 40 سال انتخاب مناسبی هستند. پوشیدن این جین ها با کفش پاشنه دار یا تخت انتخاب خوبی است.

جین دم پا گشاد (Bootcut Jeans)

جین های دم پا گشاد برای اندام بسیاری از خانم های بالای 40 سال مناسب است، به ویژه اگر شلواری بخرید که کمر آن به خوبی برایتان اندازه باشد.پوشیدن این مدل شلوار با کفش پاشنه دار قدتان را بلندتر نشان می دهد.

در آخر اگر فکر می کنید در سن و سالی که هستید اندامتان کمی بهم ریخته بهتر است برای لاغرتر دیده شدن می توانید از جین های تیره بهره ببرید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی اصولی که هر خانم خوش تیپ باید بداند را مطالعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35697

به "جین؛ شلواری بدون سن و سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جین؛ شلواری بدون سن و سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید