خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص

به گزارش بلاگ پو، زنجان - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع سه هزارو 772 بسته بهداشتی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بین بیماران خاص این استان از روز آدینه شروع شد و این فرایند ادامه دارد.

خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص

شهرام میرزایی روز شنبه به خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تاکیدات رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شیوع بیماری کرونا در کشور و آسیب پذیری این بیماران، توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، CF-EB-MS و متابولیک در سطح استان آغاز شده است.

وی گفت: با هماهنگی انجمن های بیماران خاص این بسته های بهداشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در اختیار بیماران قرار می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه توزیع این بسته های بهداشتی در انجمن بیماران کلیوی آغاز شد، گفت: این بسته ها حاوی ماسک و ژل ضد عفونی کننده دست است.

میرزایی تاکید نمود: جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز شیوع کرونا، آموزش پیشگیری و مقابله با این ویروس را در فضای مجازی آغاز کرد و سپس تب سنجی و غربالگری را در 24 پست بازرسی سلامت در ورودی و خروجی شهرها انجام داد.

وی اعلام نمود: راه اندازی و پشتیبانی نقاهتگاه برای بهبود بیماران کرونایی در شهرستان های زنجان و ابهر نیز از سوی هلال احمر زنجان صورت گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23725

به "خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید