خبرنگاران ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت خراسان رضوی تعجب برانگیز است

به گزارش بلاگ پو، مشهد- خبرنگاران - رییس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: با وجود تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، ازدحام جمعیت در دفاتر مخابراتی و پیشخوان دولت در استان خراسان رضوی برای ثبت نام و دریافت سیم کارت تسهیلات 10 میلیون ریالی تعجب برانگیز است.

خبرنگاران ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت خراسان رضوی تعجب برانگیز است

عیسی حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از آنجایی که یکی از شرایط دریافت تسهیلات 10 میلیون ریالی دولت به سرپرست خانوارهای یارانه بگیر داشتن سیم کارت به نام سرپرست خانوار اعلام شده است بسیاری از این افراد به واسطه داشتن سیم کارت به نام غیر خود، مجبور به مراجعه به این دفاتر شدند.

وی ادامه داد: همچنین بعضی از اپراتورها با توجه به لزوم داشتن سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام این وام اقدام به توزیع سیم کارت رایگان کردند.

رییس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: برهمین اساس و طبق اخبار منتشر شده بازه زمانی این ثبت نام از دو روز به هفت روز افزایش یافته است تا از این ازدحام جلوگیری شود.

حسن پور اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می شود برای دریافت سیم کارت اپراتورهای تلفن همراه، با توجه به گسترش دولت الکترونیک و همچنین امکان ثبت نام از طریق پورتال این اپراتورها، از ازدحام در دفاتر پیشخوان و مخابراتی خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تصمیم بر دور کاری بعضی از همکاران، متاسفانه به واسطه ازدحام جمعیت در تماس با همکاران از آنها خواسته شد تا در محل کار حضور یابند تا به این حجم از متقاضیان پاسخ داده شود.

او اضافه کرد: فردا یکشنبه در جلسه ای راهکارهای مناسب برای نحوه بهتر خدمات رسانی به مردم و همچنین اجرای دستورالعمل بهداشتی برای جلوگیری از سرایت کرونا برگزار میشود.

با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از خانواده ها تصمیم گرفت به 23 میلیون خانواده ای که یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی می گیرند وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت 30 ماهه پرداخت کند.

مشمولان دریافت این وام باید برای ثبت درخواست خود دو اقدام انجام دهند در مرحله اول باید منتظر دریافت پیامک با سرشماره v.refah باشند که ارسال این پیامک ها از چهارشنبه شب (27 فروردین ماه) از ساعت 22 شروع شده است.

در مرحله بعد، پس از دریافت پیامک باید کدملی سرپرست خانوار به شماره 6369 ارسال شود. خانواده ها باید توجه داشته باشند که تا 31 فروردین ماه فرصت دارند با سیم کارتی که پیامک را دریافت کردند درخواست خود را اعلام کنند و این مهلت تمدید نمی شود.

مرحله آخر این است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی منتظر دریافت پاسخ باشند.

نکاتی که یارانه بگیران در دریافت وام یک میلیون تومانی باید توجه کنند این است که اگر سرپرست خانوار هیچ سیم کارتی به نام خود ندارد برای احراز هویت حتما باید سیم کارت تهیه کند.

همچنین آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند حتی اگر هنوز یک ماه هم یارانه نقدی دریافت نکرده اند در صورتی که مشمول دریافت یارانه نقدی شوند تسهیلات دریافت می کنند.

همچنین افرادی که پیامک های تبلیغاتی گوشیهای خود را بسته اند نیز این پیامک را دریافت می کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24336

به "خبرنگاران ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت خراسان رضوی تعجب برانگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت خراسان رضوی تعجب برانگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید