خبرنگاران جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ المپیکی ورزشکاران در ماه آوریل را بیان کرد.

خبرنگاران جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد

این رنگینگ در حالی اعلام شد که ملی پوشان تکواندو ایران بعد از مسابقات فینال گرندپری تا به امروز، در رویدادی حضور پیدا ننموده اند. شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت در دستور کار تکواندوکاران قرار داشت که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رویدادها به تعویق افتاده است.

در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی پور نماینده وزن منهای 58 کیلوگرم کشورمان صندلی پنجمی خود را حفظ کرد. فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار این وزن نیز در سی ام واقع شده است.

در وزن منهای 68 کیلوگرم، میرهاشم حسینی در رده هفتم نهاده شد، سروش احمدی صندلی چهاردهم را به خود اختصاص داده و امیرمحمد بخشی نیز رده بیست و سوم را به نام خود ثبت نموده است.

محمدعلی خسروی در وزن منهای 80 کیلوگرم در رده سی و دوم واقع شده است و علی اشکوریان نیز رده سی و چهارم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن به اضافه 80 کیلوگرم صندلی هشتمی را به خود اختصاص داده است. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن رده بیست و نهم را در اختیار دارد.

در وزن منهای 49 کیلوگرم گروه زنان، ناهید کیانی رده چهل و چهارم را به نام خود ثبت نموده است. مهلا مومن زاده دیگر نماینده این وزن نیز که در مسابقات جهانی پیروز به کسب مدال نقره شد در رده شصت و دوم واقع شده است.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، یلدا ولی نژاد رده بیست و یکم را به خود اختصاص داده. کیمیا همتی دیگر نماینده ایران در این وزن در رده پنجاهم نهاده شده است.

در وزن به اضافه 67 کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل رده پنجاه و چهارم را به خود اختصاص داده و اکرم خدابنده در رده پنجاه و هشتم جای دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23126

به "خبرنگاران جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید