خواب زمستانی گیشه تابستانی سینما

به گزارش بلاگ پو، آخرین آمار فروش فیلمهای سینمایی روی پرده سینمای ایران نشان می دهد که فیلهایی که در شهریورماه نمایش داشتند تا امروز حدود پنج و نیم میلیارد تومان پول وارد چرخه سینمای کشور نموده اند اما این در حالی است که آثاری که از ابتدای همین ماه روی پرده رفتند تا امروز پس از گذشت دو هفته، تعداد سالن های بسیار کمی در اختیار دارند و میزان فروش شان بسیار پایین است.

خواب زمستانی گیشه تابستانی سینما

به گزارش خبرنگاران، آمار فروش فیلمهای روز سینمایی بر اساس داده هایی که در سامانه فروش سینمای ایران تا امروز (13 شهریورماه) قرار گرفته به این توضیح است:

فیلم سینمایی برمودا به کارگردانی رهبر قنبری که از 6شهریورماه روی پرده رفته، تا امروز 11 میلیون و 429 هزار تومان فروش داشته و بیش از هزار نفر مخاطب آن بوده اند. این فیلم در حال حاضر 15 سینما در اختیار دارد.

فیلم چاقی ساخته راما قویدل که نمایشش روی پرده سینما از چهارشنبه هفته گذشته شروع شده، پس از یک هفته اکران 89 میلیون و 747 هزار تومان فروش داشته و بیش از 6هزار نفر مخاطب داشته است. این فیلم سینمایی 65 سینما در اختیار دارد.

صدای منو می شنوید به کارگردانی صادق آشتیانی پور که از 6شهریورماه روی پرده رفته، تا امروز 875 هزار تومان فروش داشته و در 9 سینما نمایش داشته است.

فیلم سینمایی روسی ساخته امیر حسین ثقفی با محدودیت سنی +15 سال و از 30 مردادماه نمایشش را روی پرده سینماهای کشور شروع نموده است. این فیلم تا امروز 454 میلیون و 639 هزار تومان فروش داشته و در 73 سینما در تهران وشهرستان نمایش پیدا نموده است. 33 هزار نفر تا امروز مخاطب این فیلم در سینماها بودند.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی که از نیمه مردادماه روی پرده سینماها رفته است تا امروز حدود دو میلیارد و 360 میلیون تومان فروش داشته و در 155 سینما نمایش داشته است. این فیلم به تفکیک با جذب بیش از 183 هزار مخاطب در تهران حدود یک و نیم میلیارد فروش داشته است.

فیلم سینمایی جانان ساخته کامران قدکچیان با گذشت حدود یک ماه نمایش و اکنون با دراختیار داشتن سینماهای محدودی در تهران در مجموع 292 میلیون تومان فروش داشته و 26 هزار نفر آن را در سینماها تماشا نموده اند.

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده از 9مردادماه نمایش خود را روی پرده های سینما شروع کرد. این اثر با در اختیار داشتن 131 سینما تا امروز نزدیک به دو میلیارد تومان فروش داشته است و 148 هزار نفر پای تماشای آن در سینماها نشسته اند.

فیلم سینمایی تپلی و من ساخته حسین قناعت از دوم مردادماه اکرانش شروع شده و برای مخاطب خانواده و کودک و نوجوان ساخته شده است، حدود یک میلیارد و 360 میلیون تومان فروش داشته و 133 هزار نفر آن را در سینماها تماشا نموده اند. از مجموع فروش این فیلم سینمایی بیش از 758 میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است.

فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران پس از یک ماه و نیم نمایش و اکران در 100 سینما به فروشی نزدیک به 870 میلیون تومانی رسیده است. تا امروز بیش از 65 هزار نفر مخاطب این فیلم سینمایی بوده اند.

فیلم سینمایی قصر شیرین ساخته سیدرضا میرکریمی که از دوم مردادماه روی پرده سینماها رفت نزدیک به سه میلیارد تومان فروش داشته و بیش از 241 هزار نفر آن را در 142سینما تماشا نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11875

به "خواب زمستانی گیشه تابستانی سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب زمستانی گیشه تابستانی سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید