دادگر: مسائل کمبود فشنگ و اسلحه احتمالاً در آینده هم تکرار می گردد

به گزارش بلاگ پو، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در دو دهه گذشته با مشکل کمبود فشنگ و اسلحه روبرو بوده ایم و هنوز هم این مشکل را داریم و احتمالاً در آینده نیز تکرار خواهد شد.

دادگر: مسائل کمبود فشنگ و اسلحه احتمالاً در آینده هم تکرار می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی دادگر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: جلسه خوبی بود، به ویژه در مورد مسائل اقتصادی با توجه به اینکه من عضو هیئت اجرایی هستم، همه هزینه های اقتصادی به صورت شفاف ارائه شد. یک ماه قبل همه هزینه های کمیته المپیک برای همه اعضای مجمع ارسال شد. سوال زیادی درخصوص نحوه هزینه ها نشد و این مسئله نشان دهنده رضایت مجمع از مسائل اقتصادی کمیته ملی المپیک است. سال جاری همچنین حسابرس جدید انتخاب شد.

وی درباره کناره گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا در صورت عدم میزبانی در فصل جدید گفت: موضع گیری خوبی صورت گرفت، اما این مسئله باید به وسیله دیپلماسی حل گردد و ما راه را برای حضور قهرمانان باید هموار کنیم. با توجه به اینکه من عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی هستم، به نحوی این اعتراض را به گوش مسئولان این فدراسیون خواهم رساند.

رئیس فدراسیون تیراندازی مطرح نمود: با توجه به تعامل خوب مان با فدراسیون جهانی تیراندازی و کنفدراسیون آسیا، مشکل خاصی ایران را در این باره تهدید نمی کند و سعی بر مدیریت حواشی داریم تا وارد حاشیه ها نشویم.

دادگر درباره عملکرد کمیته ملی المپیک مطرح نمود: چیزی که بیشتر از دوره های گذشته نمایان بود، افزایش بودجه کمیته ملی المپیک بود و فدراسیون های المپیکی از این طریق مورد حمایت قرار دریافتد و امیدوارم این اینها منجر به کسب مدال های خوب در المپیک گردد.

وی درباره اردوی تیراندازان در اتریش و آلمان گفت: سفر به آلمان لغو نشده و فقط برنامه تغییر نموده است. این سفر سر جایش است و به دنبال دریافت ویزا هستیم. سخت گیری های بعضی سفارت های خارجی، باعث عدم انجام به موقع این سفرها می گردد. به جای اتریش برنامه مسابقات دانمارک را پیش بینی نموده ایم و تیم هم پس از دانمارک به آلمان اعزام خواهد شد. امیدواریم ویزا هم به موقع به وسیله سفارت آلمان به دست مان برسد و تیم به موقع اعزام گردد.

رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص کمبود فشنگ و اسلحه اظهار داشت: رشته تیراندازی یک رشته وابسته به سلاح و مهمات است. در دو دهه گذشته با این مشکل روبرو بوده ایم و هنوز هم این مشکل را داریم و احتمالاً در آینده نیز تکرار خواهد شد. برای برطرف این مسائل، تیم ها را به اردوی خارج از کشور اعزام می کنیم تا هم تمرینات خوبی داشته باشند و هم بخش عمده ای از مهمات و سلاح ها را در آن کشورها تامین نمایند.

ادامه دارد ...

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19198

به "دادگر: مسائل کمبود فشنگ و اسلحه احتمالاً در آینده هم تکرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگر: مسائل کمبود فشنگ و اسلحه احتمالاً در آینده هم تکرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید