دانشگاه شهیدبهشتی برای همکاری مشترک با نیروی دریایی اعلام آمادگی کرد

به گزارش بلاگ پو، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری با نیروی دریایی اطلاع داد.

دانشگاه شهیدبهشتی برای همکاری مشترک با نیروی دریایی اعلام آمادگی کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سعدالدین نصیری قیداری سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی در مراسمی که صبح امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور برگزار گردید، گفت: دانشگاه شهید بهشتی یکی از دانشگاه های بزرگ کشور است و علاقه جوانان برای تحصیل آموزش و پژوهش این ادعا را ثابت می نماید که این دانشگاه دارای توانمندی و پتانسیل های خوبی است.

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که خطاب به ملت ایران ارائه شده از بیانیه ها و نقشه های راه ارزشمند است به شرطی که به اهداف بلند آن عمیقا توجه کنیم، عنوان نمود: این بیانیه دارای 7 محور و توصیه است که بعد از اولین محور که به امنیت توجه دارد، بر محور دانش، آموزش و پژوهش تاکید شده است، همچنین اولین تاکید رهبری در بخش توصیه ها، تاکید بر دانش است.

وی ادامه داد: رهبری در سیاست های ابلاغی و ملاقات با مسئولان بار ها تاکید بر علم و فناوری دارند و در کشور هیچ مسئول و مقامی به اندازه ایشان بر بحث علم و دانش تاکید ندارند. امیدوارم دولتمردان و مجلس و دیگر مسئولانی که وظیفه اجرا و تصمیم دارند به تاکیدات مکرر ایشان توجه جدی تری داشته باشند.

نصیری ضمن تاکید بر اینکه باید در بودجه ها به بحث علم و دانش باید توجه گردد، توضیح داد: راهی جز توسعه علم و فناوری برای توسعه کشور وجود ندارد. در نظام جمهوری اسلامی هیچ چیز بالاتر از علم نیست و در آموزه های دینی بر علم تاکید شده، اما در زمینه قصور بسیاری وجود دارد.

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: ما در دانشگاه آزمایشگاه ها و پژوهشکده هایی داریم که بعضا در سطح کشور بی نظیر هستند که می توانند با نیروی دریایی کار های مشترکی داشته باشند.

وی در ادامه تاکید نمود: باید جوانان را باور و سعی در بستر سازی برای شکوفایی استعداد ها داشته باشیم تا جوانان به فکر رفتن به خارج از کشور نباشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14730

به "دانشگاه شهیدبهشتی برای همکاری مشترک با نیروی دریایی اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهیدبهشتی برای همکاری مشترک با نیروی دریایی اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید