دانشگاه علوم پزشکی تهران برای برگزاری امتحانات غیرحضوری مجاز شد

به گزارش بلاگ پو، دانشگاه علوم پزشکی تهران در آیین نامه آموزشی شرایط بحران کرونا از مجاز شدن برگزاری امتحانات پایانی به صورت غیرحضوری اطلاع داد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای برگزاری امتحانات غیرحضوری مجاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی تهران آیین نامه آموزشی در شرایط بحران کروناویروس را منتشر کرد. در بخش هایی از این آیین نامه آمده است: در شرایط بحران که امکان تشکیل کلاس حضوری منتفی است کلیه کلاس های نظری باید به صورت مجازی و به وسیله سامانه های آموزش مجازی مورد تایید ادامه یابد.

همچنین دانشکده می تواند در صورت امتناع استاد از تدریس مجازی، درس را به استاد دیگری واگذار کند. ارائه مستندات توسط مدیران دانشکده بر تعامل اساتید جهت امور خاتمه نامه، شرکت در جلسات آنلاین ارزیابی پیشرفت، دفاع پروپوزال شورا های دانشکده به منزله حضور است. دفاع نهایی به صورت مجازی از خاتمه نامه در همه رشته های مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مطابق بر آیین نامه آموزش 20 فروردین 99 است.

ارزشیابی استاد در دروس مجازی به صورت کمی و کیفی انجام می گردد. در بخش کمّی از گزارش سیستمی و در بخش کیفی از نظرسنجی دانشجویان استفاده می گردد.

در این آیین نامه آمده است: برگزاری آزمون خاتمهی به صورت غیرحضوری مجاز است. توصیه می گردد دانشکده در ارزشیابی درس، از معیار هایی همچون طراحی و برگزاری آزمون تکوینی، آزمون میان دوره و یا ارائه تکلیف بر اساس محتوا در سامانه آموزش مجازی و اختصاص بخشی از نمره به آن استفاده نمایند.

همچنین در این آیین نامه به پایش مستمر کیفیت ارائه درس مجازی تاکید شده و آمده است: پایش بر عهده مدیر گروه و مسئول درس است. جلسات برگزار شده در سامانه مجازی باید متناسب با تعداد واحد درس و منطبق با طرح درس ارائه شده استاد باشد. ارزشیابی نهایی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران کماکان در سامانه مربوطه انجام می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24460

به "دانشگاه علوم پزشکی تهران برای برگزاری امتحانات غیرحضوری مجاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی تهران برای برگزاری امتحانات غیرحضوری مجاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید