داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود، محتمل است بازنده شویم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتسال حفاری اهواز و سوهان محمد قم در شرایطی روز گذشته با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده قم در جریان بود که با نظر داور مسابقه، این دیدار نیمه تمام ماند.

داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود، محتمل است بازنده شویم

یعقوب مراقی سرمربی تیم حفاری درباره اتفاقات اتفاق افتاده در این بازی به خبرنگاران، گفت: بازی خوب پیش می رفت ولی متاسفانه داور در نیمه دوم پافشاری کرد که تعدادی از تماشاگران در حال فحاشی هستند. با یاری نیروی انتظامی این تماشاگران از سالن خارج شدند و بازی از سر گرفته شد اما مجدداً بعد از گذشت دقایقی داور بیان کرد تماشاگران دیگری دارند توهین می نمایند. انگار هر تماشاگری حرف می زد، داور بازی را متوقف می کرد.

وی اضافه کرد: بعد از گل دوم تیم سوهان، داور مرا اخراج کرد که اعتراضی نکردم. بعد از آن هم به کاپیتان تیم ما کارت زرد نشان داد. بعد از آن بود که تماشاگرانمان نتوانستند جلوی خودشان را بگیرند و داور خاتمه مسابقه را بیان کرد. حتی شرایط برگزاری مسابقه بازهم فراهم شد ولی آقای کمربسته گفت بازی را برگزار نمی کند. احساس من این است که آقای کمربسته حتماً از چیزی ناراحت بوده است. به نظرم او آمادگی قضاوت در این مسابقه را نداشت.

سرمربی تیم فوتسال حفاری در خاتمه درباره احتمال بازنده شدن این تیم به خاطر اتفاقات اتفاق افتاده گفت: کمیته انضباطی نتیجه را اعلام خواهد نمود ولی احتمال اینکه ما بازنده شویم هست!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11835

به "داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود، محتمل است بازنده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازی با سوهان قم از چیزی ناراحت بود، محتمل است بازنده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید