دختران بلیط فروش با چوپانی به بازار نشر آمدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، انتشارات هنر پارینه به تازگی دو عنوان از آثار ادبیات معاصر دنیا را منتشر و راهی بازار نشر نموده است. یکی از این دو کتاب، دختران بلیط فروش نوشته مارگارت دیکنسون است که توسط سالومه خدابخشی ترجمه گردیده است.

دختران بلیط فروش با چوپانی به بازار نشر آمدند

از این نویسنده پیش تر چند عنوان توسط نشر آموت منتشر گردیده اما اولین ترجمه دختران بلیط فروش در حال حاضر توسط هنر پارینه عرضه گردیده است. داستان این رمان درباره خانواده ای است که از جنگ عبور نموده و همه مردانش کشته گردیده اند. به عبارت دیگر مردی در این خانواده باقی نمانده است. بنابراین اعضای باقی مانده باید دوباره و این بار با شرایط بجنگند.

این رمان 5 شخصیت زن دارد و هرکدام به فراخور حال و روزشان باید بجنگند. این شخصیت ها ویژگی های مشترک و متفاوتی با هم دارند؛ یکی در تب و تاب است که مبادا از اعتقادات و باورهای خود پا فراتر بگذارد و دیگری از خط قرمزها عبور می نماید. نام زنان حاضر در داستان این رمان به این ترتیب است: گریس، مری، پگی، رز و میرتل.

این کتاب با 448 صفحه و قیمت 44 هزار و 500 تومان منتشر گردیده است.

کتاب بعدی رمان چوپانی نوشته آندره آلکسیس است که حاصل همکاری مشترک نشر ماهابه و هنر پارینه بوده و ترجمه اش توسط نجمه برومندی انجام گردیده است. توزیع این کتاب از امروز یکشنبه 11 شهریور در بازار نشر شروع گردیده است.

آلکسیس یک پنج گانه ادبی دارد که رمان پانزده سگ او پیش تر توسط همین ناشر چاپ گردیده است. چوپانی دومین کتاب پنج گانه اوست. سومین کتاب هم توسط همین مترجم در حال ترجمه است. این نویسنده در پنج گانه مذکور از ایمان، منزلت، عشق و نفرت و قدرت نوشته است. عنوان چوپانی از یک سمفونی بتهوون با همین نام الهام گرفته گردیده است. البته آلکسیس در انتخاب این نام، اشاره به واژه شبان را نیز در نظر داشته که یکی از واژه های مورد استفاده درباره مقامات معنوی و عرفان است.

یکی از شخصیت های این داستان، کشیشی به نام پدر پننت است که در هر بار با ماجرایی شگفت زده می گردد و با پیش روی داستان، توضیحی منطقی ارائه می گردد که حیرت او از بین می رود. در طول این رمان، اتفاقاتی می افتد که پدر پننت می تواند با آن ها ایمان و اعتقاد خود را امتحان نموده و محک بزند.

این کتاب هم با 226 صفحه و قیمت 26 هزار تومان به بازار عرضه گردیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1179

به "دختران بلیط فروش با چوپانی به بازار نشر آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران بلیط فروش با چوپانی به بازار نشر آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید