دولت به تنهایی از عهده هزینه های درمان کشور برنمی آید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حسینعلی شهریاری صبح پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت به اصفهان و بازدید از مراکز درمانی این استان، با اشاره به اینکه تعرفه های بیمارستانی در راستای برطرف برخی مسائل در حوزه درمان و بهداشت اصلاح شده است، توضیح داد: به وسیله لایحه ای که از سوی دولت به مجلس ارسال می گردد، باید خیران سلامت را از پرداخت مالیات معاف کنیم به گونه ای که هزینه هایی که خیران در حوزه سلامت پرداخت نموده اند به جای مالیات آنها در نظر گرفته گردد.

دولت به تنهایی از عهده هزینه های درمان کشور برنمی آید

وی گفت: حذف مالیات سبب افزایش انگیزه خیران برای حضور در این عرصه خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: دولت نمی تواند تنها حوزه سلامت را اداره کند و باید خیران یاری کننده باشند و از سوی دیگر وزارت بهداشت هم حامی خیران می گردد.

وی با بیان اینکه خیران زیادی در سطح کشور داریم که سرمایه گذاری های کلانی در برخی استان ها در حوزه بهداشت و درمان کردند که از آن جمله استان اصفهان است، ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند از عهده هزینه های درمان بر بیاید و باید خیران یاری کننده دولت در حوزه سلامت باشند.

شهریاری توضیح داد: این در حالیست که خیران انتظار دارند مسائل مالیات آنها حل و فصل گردد تا انگیزه برای حضور بیشتر خیران در عرصه سلامت فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات و مشوق هایی برای حضور بیشتر خیران باید فراهم گردد، گفت: سال گذشته 60 هزار میلیارد تومان از سوی خیران به حوزه سلامت یاری شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2242

به "دولت به تنهایی از عهده هزینه های درمان کشور برنمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت به تنهایی از عهده هزینه های درمان کشور برنمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید