روبل دیجیتال در راه بازار رمز ارزها

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : رییس کمیته دومای دولتی روسیه گفت: تنها چند ماه دیگر، تا راه اندازی اولین نمونه از شکل جدید ارز ملی روسیه، روبل دیجیتال، باقی است.

روبل دیجیتال در راه بازار رمز ارزها

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین ، آناتولی آکساکوف، خاطرنشان کرد: روبل دیجیتال در حال حاضر ارزشمندترین شکل پول است. وی گفت: بانک مرکزی روسیه قرار است به زودی نقشه توسعه ارز دیجیتال را منتشر کند و نمونه اولیه آن باید تا پاییز آماده گردد. وی ادامه داد: ممکن است آزمایش این شکل پول در اواخر سال 2021 یا ابتدای سال 2022 شروع گردد و اضافه نمود که ممکن است ارز دیجیتال طی دو تا سه سال برای معاملات داخلی استفاده گردد.

ناظر اقتصادی روسیه در اکتبر سال 2020، مفهوم روبل دیجیتال را آشکار کرد. این شکل جدید پول در کنار روبل های نقدی و غیر نقدی قرار خواهد گرفت. مقامات روسی می گویند برخلاف ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، روبل دیجیتال خطرات کمتری دارد، زیرا با پشتوانه بانک مرکزی صادر می گردد و با پول سنتی پشتیبانی می گردد.

در ماه فوریه، الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی خاطرنشان کرد که تنظیم کننده در خصوص راه اندازی روبل دیجیتال با جامعه بانکی مشاوره داشته است. وی قول داد که توضیحات مفصل تری تا تابستان ارائه گردد و پس از آن، حوزه گفتگوی بیشتر درباره این طرح با مردم، فعالان بازار و بانک ها باز خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46744

به "روبل دیجیتال در راه بازار رمز ارزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبل دیجیتال در راه بازار رمز ارزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید