ساعت هوشمند و جدید لنوو رونمایی شد ، نمایشگر رنگی و ضد آب

به گزارش بلاگ پو، ساعت هوشمند و جدید لنوو با نمایشگر رنگی و رتبه بندی IP68 به شکل رسمی رونمایی شد. این ساعت جدید دارای نمایشگر لمسی 1.3 اینچی است.

ساعت هوشمند و جدید لنوو رونمایی شد ، نمایشگر رنگی و ضد آب

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برند چینی لنوو هفته گذشته از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد . این گوشی ها A6 Note و K10 Note بودند و امروز این شرکت ساعت هوشمند جدیدی با نام لنوو Carme را رونمایی کرد.

ساعت لنوو Carme دارای نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی است که از طراحی سطح خمیده 2.5D بهره می برد که تماشای محتوای روی صفحه را در زوایای مختلف برای کاربران راحت تر می نماید.

ساعت جدید Carme با بند لاستیکی به رنگ سیاه و سبز ارائه می گردد. این ساعت هوشمند می تواند سیستم های هشدار دهنده را برای پیغام های متنی و مکالمات روی صفحه نمایش دهد و دارای ویژگی های تناسب اندام مانند گام شمار، مانیتورینگ ضربان قلب و مانیتور خواب است. افزون بر این ها این ساعت می تواند فعالیت های ورزشی مختلفی را ردیابی نموده و با یک یادآوری همراه باشد.

جدای از آن ، لنوو Carme دارای ویژگی هایی مانند پیش بینی هوا ، کرنومتر و ساعت زنگ دار است و می تواند به شما در یافتن تلفن هوشمندتان یاری کند. ساعت لنوو Carme دارای گواهی IP68 است ، به این معنی که هنگام شنا نیازی نیست آن را خاموش کنید. این گوشی به وسیله بلوتوث 4.2 به تلفن های هوشمند آیفون و اندروید متصل می گردد و یک سلول 200 میلی آمپر ساعتی را که لنوو ادعا می نماید تا حداکثر هفت روز عمر باتری را ارائه می دهد شامل می گردد.

ساعت لنوو Carme با بند لاستیکی و با قیمت 45 یورو از 15 سپتامبر وارد بازار فروش می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12024

به "ساعت هوشمند و جدید لنوو رونمایی شد ، نمایشگر رنگی و ضد آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند و جدید لنوو رونمایی شد ، نمایشگر رنگی و ضد آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید