سرپرست دفتر تسهیلات و تأمین منابع سازمان میراث فرهنگی معارفه شد

به گزارش بلاگ پو، در نشستی با حضور حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سرپرست دفتر تسهیلات و تأمین منابع این سازمان معارفه شد.

سرپرست دفتر تسهیلات و تأمین منابع سازمان میراث فرهنگی معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست که امروز شنبه 15 دی 97 در دفتر معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید، محمد حسن اسدی به عنوان سرپرست جدید دفتر تسهیلات و تأمین منابع معارفه و از کوشش های حسین رازقی مدیرکل پیشین این دفتر تجلیل به عمل آمد.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت دفتر تسهیلات و تأمین منابع گفت: این دفتر وظیفه مهمی را بر عهده دارد و ارتباط با سرمایه گذاران و جذب سرمایه های بیشتر برای رونق صنعت گردشگری و تأمین زیرساخت ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

اربابی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری مناسب در حوزه گردشگری توضیح داد: حمایت از سرمایه گذاران و بستر سازی مناسب برای سرمایه گذاری دقیق و اصولی در حوزه گردشگری از مهمترین مسائلی است که دفتر تسهیلات و تأمین منابع باید به آن توجه داشته باشد.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی گفت: بخش های مختلف معاونت سرمایه گذاری از جمله دفتر تسهیلات و تأمین منابع در حقیقت یکی از اصلی ترین ادارت کل در این سازمان هستند و در مجموع این معاونت به نوعی نقش موتور محرکه سازمان را ایفا می نماید.

اربابی گفت: همه ما در راستای اهدافی که برای سازمان در نظر گرفته شده است، حرکت می کنیم و امیدوارم در این مسیر که مسیری رو به رشد است، خداوند همه ما را یاری کند تا بتوانیم وظایف مان را به خوبی ایفا کنیم.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی اضافه نمود: صنعت گردشگری یک صنعت رو به رشد در کشور ما است که در سال های اخیر روند بسیار خوبی را طی نموده است و با توجه به آینده ای که برای این صنعت متصور هستیم، در حال حاضر افراد زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت گردشگری اعلام آمادگی نموده اند.

او در سرانجام صحبت های خود خاطر نشان کرد: سرمایه گذارانی که در حوزه گردشگری فعالیت می نمایند باید به طور کامل حمایت شوند و مسیر برای آن ها تسهیل گردد تا این سرمایه ها در راه درست و در کشور خودمان تعریف گردد و نیازی به این نباشد که سرمایه گذاران، در خارج از کشور سرمایه گذاری نمایند.

در سرانجام این نشست ضمن قدردانی از کوشش های حسین رازقی مدیرکل پیشین دفتر تسهیلات و تأمین منابع، محمد حسن اسدی به عنوان سرپرست جدید این دفتر معرفی گردید.

از جمله مهمترین سوابق اسدی می توان به معاونت اداری و اقتصادی شهرداری شیراز و سرپرستی شهرداری شیراز اشاره نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3820

به "سرپرست دفتر تسهیلات و تأمین منابع سازمان میراث فرهنگی معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دفتر تسهیلات و تأمین منابع سازمان میراث فرهنگی معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید