سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز

به گزارش بلاگ پو، پنجمین روز از هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز همزمان با آخرین روز از هفته در حالی برگزار می گردد که متقاضیان بن کتاب به باجه های بانک شهر مستقر در سالن شهریار نمایشگاه هجوم آورده اند. بی نظمی در ارائه خدمات و صف طولانی، باعث گلایه شهروندان شده است.

سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز

به گزارش خبرنگاران، از دعوا گرفته تا فریاد و قهر؛ اینجا سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز است، جایی که صف طولانی و قطعی سیستم ارائه بن کتاب، مردم را به ستوه آورده است و لحظه به لحظه بر تعداد مراجعان افزوده می گردد.

عمده مخاطبان این نمایشگاه، دانش آموزان و دانشجویانی هستند که برای برطرف نیازهای آموزشی و پژوهشی شان به نمایشگاه کتاب مراجعه می نمایند، آن ها بهره مندی از تخفیف و دسترسی آسان به کتب را از عمده دلایل مراجعه شان به اینجا عنوان می نمایند.

یکی از شهروندان با گلایه از بی نظمی در ارائه خدمات، به خبرنگاران می گوید: این وضعیت، واقعا غیرقابل تحمل و افتضاح است، صدور بن به صورت سنتی و دستی بهتر از این جواب می داد، همسر و فرزندانم در سالن دیگری، کتاب های مورد نظرشان را پیدا نموده و منتظر من هستند تا بن خرید را ببرم، اما نه کسی جوابگو است و نه کسی نوبت را رعایت می نماید.

دانشجوی دیگری هم با انتقاد از عدم توجه به سطح تحصیلات در ارائه بن، بیان می نماید: مسئول باجه اصلا توجهی به سطح تحصیلات متقاضیان نمی نماید، به عنوان مثال، من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم، اما بن دانشجوی کارشناسی را برای من صادر نموده اند و حتی حاضر به پذیرش اشتباه و شرح و هدایت هم نیستند.

بسیاری از مراجعان نیز پس از ساعت ها ایستادن در صف بن، از دریافت آن انصراف داده و دست از پا درازتر به سمت سالن ها راهی می شوند. با توجه به حجم انبوه جمعیت در مقابل غرفه ها فرصتی برای هدایت باقی نمانده و مراجعان برای پرسیدن سوالاتشان به غرفه مطبوعات و خبرگزاری های واقع در همان سالن مراجعه می نمایند.

بعضی مراجعان نیز تمام شدن بن کتاب را مشکل اصلی طولانی شدن صف عنوان نموده و می گویند: دو ساعتی است که وعده می دهند بن ها تا نیم ساعت دیگر می رسند.

مستقر شدن باجه هدایای تبلیغاتی در این سالن نیز بر مصائب غرفه داران و مراجعان افزوده و صف والدینی که می خواهند برای بچه هایشان،بادکنک رنگی بگیرند هم با متقاضیان بن کتاب، برابری می نماید و در این میان، بارش باران نیز وضعیت را بدتر نموده و مراجعان برای فرار از باران به سالن ها هجوم آورده اند.

هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، فردا، چهارم آبان ماه به انتها می رسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14267

به "سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی متقاضیان بن کتاب در مقابل باجه های بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید