سعادتمند: امیدوارم استقلال را همانند سایر تیم های دیگر ببینند، هوادار نتیجه می خواهد

به گزارش بلاگ پو، رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال از همه خواست به این تیم کمک کنند تا به روزهای خوبش بازگردد.

سعادتمند: امیدوارم استقلال را همانند سایر تیم های دیگر ببینند، هوادار نتیجه می خواهد

احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ناکامی استقلال در دربی 90 و ناراحتی هواداران از شرایط این تیم، گفت: همه پیشکسوتان و مدیران قبلی باشگاه باید به استقلال کمک کنند تا به روزهای خوبش بازگردد. به عنوان یک هوادار، همه را به آرامش، وحدت و انسنجام دعوت می کنم. متأسفانه استقلال در رده پانزدهم جدول قرار گرفته، اما با دو پیروزی می تواند وضعیت خودش را بهبود ببخشد. اگر چه باید به همه تیم ها احترام گذاشت اما این تیم با عبور سخت از ذوب آهن در اصفهان، یکی دو بازی سبک تر در پیش دارد.

امیدوارم استقلال به کمک هوادارانش، در اصفهان پیروز باشد. وی با بیان این جمله شرح داد: هوادار نتیجه می خواهد و استقلال که تیم بزرگی است، باید در بالای جدول باشد. استقلال با نفسِ گرم هواداران، تلاش بازیکنان و کادر فنی و همچنین پیگیری های اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، می تواند از این بحران خارج شده و پیروز عمل کند.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مسائل این باشگاه که منجر به استعفایش شد، گفت: الان مشکل باشگاه را بگویم، آیا حل می گردد؟ ما باید حمایت کنیم. عزیزانی که در رابطه با فوتبال و لیگ ما تصمیم گیری می کنند، استقلال را هم ببینند. نمی خواهم موردی به برخی مسائل اشاره کنم، اما می توانستند محرومیت فرشید اسماعیلی را ببخشند. از طرفی، استقلال در چهار بازی گذشته واقعا بدشانس بوده است. شاید یکسری مسائل داشته باشد، اما بدشانسی از استقلال جدا نمی گردد. اگر پنالتی در دربی گل می شد، بازیکنان روان تر بازی می کردند. چه کسی فکر می کرد استقلال در بازی با ماشین سازی و فولاد خوزستان در دقایق پایانی گل بخورد؟ استقلال با نفس گرم هواداران، به روزهای خوبش بازمی گردد.

سعادتمند در مورد اینکه منظورش از اینکه به استقلال نگاه عادلانه ای داشته باشد، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است، گفت: نمی خواهم نام ببرم، اما امیدوارم استقلال را همانند سایر باشگاه ها ببیند. در شرایط 50 - 50 از هر پنج مورد، حداقل دو مورد را به استقلال بدهند.

وی در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان و هواداران استقلال از وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرده و خواهان استعفای امیرحسین فتحی از مدیریت باشگاه هستند، گفت: دوست نداشتم صحبت کنم، اما الان به عنوان هوادار صحبت می کنم. سه ماه است در باشگاه استقلال نیستم و نمی دانم چه مسائل و موانعی وجود دارد. برای عبور از موانع به خصوص مالی، باید زحمات زیادی کشیده گردد. باشگاه سخنگو دارد و می تواند در این زمینه صحبت کند.

رئیس پیشین هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا موافق بستن این تیم برای لیگ نوزدهم بوده یا نه، شرح داد: اگر بگویم موافق بودم که حیف شد برخی بازیکنان از استقلال رفتند و دوست داشتم آنها در استقلال می ماندند. اگر هم بگویم موافق نبودم، بازیکنان فعلی ناراحت می شوند. اجازه دهید دیگر صحبتی نکنم و به باشگاه کمک کنیم تا در بازی با ذوب آهن نتیجه خوبی کسب کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12466

به "سعادتمند: امیدوارم استقلال را همانند سایر تیم های دیگر ببینند، هوادار نتیجه می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: امیدوارم استقلال را همانند سایر تیم های دیگر ببینند، هوادار نتیجه می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید