سوء مدیریت به استقلال ضربه زد، شاید استراماچونی نخواهد بیاید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی پس از پیروزی 4 بر یک استقلال برابر شاهین بوشهرگفت: خوشحالم که آبی پوشان توانستند که به یک برد خوبی دست پیدا نمایند. این تیم انسجامی خوبی دارد و مطمئنا در هفته های آینده هم می تواند پیروز باشد.

سوء مدیریت به استقلال ضربه زد، شاید استراماچونی نخواهد بیاید

وی در خصوص شرایط مدیریتی استقلال هم گفت: متاسفانه سوءمدیریت باعث شد تا استقلال در یک سال گذشته ضربه های بدی بخورد. باید یک مدیر لایق و توانا به استقلال بیاید تا این تیم را از این شرایط بحرانی خارج کند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: شاید او نخواهد بیاید. دیگر نمی توان خیلی برای او صبر کرد. باید هرچه زودتر شرایط مدیریتی باشگاه معین گردد تا شرایط سرمربی هم معلوم گردد.

نوازی اعلام کرد: متاسفانه ضعف های مدیریتی در ورزش ما زیاد است و باید این مشکل نه تنها در فوتبال بلکه در رشته های دیگر هم رفع گردد.

هافبک پیشین استقلال گفت: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد. باید هر چه زودتر این بحران ها به خاتمه برسد. درست است که توانستیم شاهین بوشهر را شکست دهیم اما باید فکری به حال شرایط استقلال کرد.

وی در خاتمه و در پاسخ به این پرسش که به نظر شما کدام یک از گزینه های مدیرعاملی برای استقلال مفیدتر خواهد بود، گفت: من در جایگاهی نیستم که بتوانم در این خصوص صحبت کنم اما امیدوارم هر کسی مدیرعامل استقلال می گردد توانایی خدمت داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17619

به "سوء مدیریت به استقلال ضربه زد، شاید استراماچونی نخواهد بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوء مدیریت به استقلال ضربه زد، شاید استراماچونی نخواهد بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید