آغاز آخرین اردوی دختران کشتی گیر با دلشوره

به گزارش بلاگ پو، تیم ملی کشتی بانوان برای حضور در مسابقات بین المللی لبنان خودشان را آماده می نمایند. این سفر اگر به دلیل مسائل مالی لغو نگردد، اولین سفر تیم ملی کشتی بانوان است که انجام می گردد.

آغاز آخرین اردوی دختران کشتی گیر با دلشوره

به گزارش خبرنگاران ، آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان، پیش از اعزام به تورنمنت بین المللی بیروت از فردا شروع می گردد. پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان روزهای 26 تا 30 شهریورماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران، برگزار می گردد.

اعضای تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان کشورمان خود را برای حضور در نخستین رویداد بین المللی این رشته که روزهای 31 شهریور و اول مهرماه امسال در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می گردد آماده می نمایند. بانوان کشتی گیر کشورمان پس از حضور در این تورنمنت بین المللی در اولین دوره رقابت های جهانی این رشته که اواسط آذر برگزار می گردد، شرکت می نمایند.

برای حضور در این اردو در وزن 50 کیلوگرم فاطمه محمدی شیرکلاهی و حدیث مرادی در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی و شکوفه دارابی، در وزن 60 کیلوگرم فاطمه نیکبخت و زهرا دارابی ، در وزن 65 کیلوگرم میمنت قاسم آبادی و ساجده السادات، در وزن 70 کیلوگرم کوثر لفته زاده و سحر امیریان و در وزن 75 کیلوگرم معصومه خانلر و فاطمه آبیدی دعوت گردیده اند.

این اردو در حالی شروع می گردد که 7 سفر کشتی به خاطر مسائل ارز لغو گردیده و حالا دختران حاضر در این اردو نیز دلواپس اند که آیا سفرشان انجام می گردد یا آنها هم پای پرواز فرصت حضور در این تورنمنت بین المللی را از دست می دهند.

4،670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1674

به "آغاز آخرین اردوی دختران کشتی گیر با دلشوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز آخرین اردوی دختران کشتی گیر با دلشوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید