طی یک مطالعه تعیین شد: انتاریو باید مهاجران را تشویق به سکونت در خارج از تورنتوی عظیم کند

به گزارش بلاگ پو، بنا بر نتایج به دست آمده از مطالعه ای که اخیرا اجرا شده، اگر قرار است رشد جمعیت در سراسر انتاریو یکنواخت باشد و همه ساکنان از سطح بالایی از کیفیت زندگی برخوردار باشند، باید این استان تدابیری اتخاذ کند که مهاجران به سکونت در خاج از تورنتوی عظیم ترغیب شوند.

طی یک مطالعه تعیین شد: انتاریو باید مهاجران را تشویق به سکونت در خارج از تورنتوی عظیم کند

گفتنی است منطقه تورنتوی عظیم یا به اختصار GTA در حال حاضر از 77 درصد مهاجران انتاریو استقبال می نماید؛ در سال 2018 این منطقه پذیرای 106000 مهاجر تازه بود. 23 درصد دیگر در سایر منطقه ها استان انتاریو ساکن می شوند. این منطقه که جمعیتی بالغ بر 6.4 میلیون نفر دارد - که 46 درصد این رقم مهاجر هستند - چندفرهنگی ترین و پر جمعیت ترین کلانشهر کانادا به تعداد می رود.

مهاجران منطقه های را برای سکونت انتخاب می نمایند که فرصت های شغلی بیشتری دارد و دسترسی به اعضای خانواده شان را هم ساده می نماید. در مطالعه مزبور بیان شده که این رویه برای انتاریو تبعات مالی به همراه دارد چرا که جمعیت همه نقاط انتاریو باید یکنواخت رشد کند تا نیروی کار این استان هم از مزایای مالی مهاجرت بهره مند گردد.

همچنبن گفتنی است که این مطالعه پیشنهادهایی هم برای حل این مساله ارائه نموده است که از آن میان می توان به ایجاد استراتژی مهاجرت منطقه ای انتاریو اشاره نمود. هدف از این این استراتژی این است که اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای منطقه ای سازی، اولویت های مالی منطقه ای را در بر بگیرد و علاوه بر این برنامه ای عملیاتی داشته باشد که نقش ها و مسئولیت های هر از یک طرفین در نیل به اهداف در آن تعیین شده باشد. گفتنی است که طرفین این استراتژی شامل کمیته مهاجرت وابسته به شهرداری انتاریو، نمایندگان دولت انتاریو و ذینفعانی نظیر کسب و کارها، گروه های توسعه نیروی کار، سازمان های ارائه دهندگان خدمات به مهاجران، دانشگاه ها و دانشکده ها و … می گردد.

اصلاح برنامه مهاجرت استانی انتاریو

بعلاوه در این مطالعه بیان شده که از برنامه مهاجرت استانی انتاریو می توان برای جذب مهاجران بیشتر و اسکان آنها در خارج از تورنتوی عظیم استفاده کرد. برنامه مهاجرت استانی انتریو به این استان اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری مطابق با احتیاج بازار کار و اولویت های توسعه مالی خود را برای اقامت دائم انتخاب کند.

در این مطالعه پیشنهاد شده که برنامه مهاجرت استانی انتاریو، سالانه تعدادی از مهاجران را برای منطقه های نظیر شمالغرب و شمالشرق انتاریو که در جذب مهاجر پیروز نبوده اند تخصیص دهد و هم برای انعکاس شرایط محلی، شرایط و الزامات تقاضیان را اصلاح کند.

احتیاج مُبرم انتاریو به نیروی کار

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53760

به "طی یک مطالعه تعیین شد: انتاریو باید مهاجران را تشویق به سکونت در خارج از تورنتوی عظیم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی یک مطالعه تعیین شد: انتاریو باید مهاجران را تشویق به سکونت در خارج از تورنتوی عظیم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید