عکس های سلفی خود با موزه ها را به اشتراک بگذارید

به گزارش بلاگ پو، عکس های سلفی خود با موزه ها را با هشتگ #روز-سلفی-موزه به مناسبت روز جهانی سلفی با موزه به اشتراک بگذارید.

عکس های سلفی خود با موزه ها را به اشتراک بگذارید

به گزارش خبرنگاران، 16 ژانویه 2017 (26 دی 1395)، مار دیکسون - فعال موزه ای - پس از بازدید از چند موزه همراه با دختران خود، به فکر استفاده از سلفی برای ثبت خاطرات خانوادگی شان در موزه ها افتاد، بنابراین کمپینی را با هشتگ #سلفی-در-موزه ها راه اندازی کرد.

و اکنون درصد زیادی از موزه های دنیا در فضای مجازی مانند توئیتر و اینستاگرام در این کمپین شرکت می نمایند. این کمپین بخشی از یک پدیده فرهنگی است که ان را مدیون فرهنگ اینترنتی است.

موزه ملی ایران نیز با انتشار فراخوانی بعد از دریافت عکس سلفی رئیس موزه و همکارانش در موزه مادر ایران، علاوه بر حمایت از این حرکت جمعی، از مخاطبان موزه ای خود خواست تا با دریافت سلفی بدون مونوپاد در موزه یک روز خاطره انگیزه ثبت نمایند .

همچنین صفحه اینستاگرامی فرهنگ موزه نیز با برگزاری مسابقه بزرگ روز سلفی در موزه ایران از بازدیدنمایندگان موزه ها درخواست نموده تا عکس هایی که به صورت سلفی کمتر از یک سال پیش در موزه ها گرفته اند را با این هشتگ ها به اشتراک بگذارند.

#روز-سلفی-موزه و #museum-selfie-day به اشتراک بگذارند. همچنین مهلت ارسال تصاویر تا ساعت 12 شب روز آدینه 28 دی ماه اعلام شده است.

همچنین در بعضی سایت های خارجی نیز علت نامگذاری 16 ژانویه به روز سلفی با موزه این طور اعلام شده است.

چند سال قبل برای نخستین بار دو هنرمند امریکایی در موزه لور با دریافت عکس سلفی خود درا ین موزه، ان را به اشتراک گذاشتند و این روز به عنوان روزی برای به اشتراک گذاشتن عکس های سلفی با هشتگ سلفی با موزه معرفی گردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4065

به "عکس های سلفی خود با موزه ها را به اشتراک بگذارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های سلفی خود با موزه ها را به اشتراک بگذارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید