فال روزانه دوشنبه 27 آذر 1396

به گزارش بلاگ پو، فال روزانه دوشنبه 27 آذر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه دوشنبه 27 آذر 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج قوس (Sagittarius)
  • ماه در موقعیت برج جدی (Capricorn)

فال روزانه دوشنبه 27 آذر 1396

فروردین

یک چیز قطعی است، این که شما ترجیح می دهید به جای این که امروز را در دنیای شلوغ و پر استرس بیرون باشید در خانه بمانید و سر خودتان را با یک کتاب خوب گرم کنید؛ اما حتی اگر این کار را بکنید هم جای خالی برخی چیزها را احساس می کنید. شما چقدر وقت با دیگران می گذرانید؟ آیا وقت آن نرسیده که که یک نفر را پیدا کنید که از بودن در کنار او شاد باشید و در خانه به جای کتاب خواندن از مصاحبت با او لذت ببرید؟! مواظب حرف هایی که در مکالمات محبت آمیز خود با همکارانتان می زنید باشید، زیرا ممکن است آنها این حرف ها را هرچند ناخواسته بر علیه شما در رابطه با کار مطرح نمایند و به اعتبار شما لطمه بزنند.

اردیبهشت

سخاوت و بخشندگی ارزشمندترین ویژگی اخلاقی شماست. طبیعت شما به گونه ای نیست که بخواهید برای این که چیزی به دست بیاورید کاری برای کسی انجام دهید یا چیزی به او ببخشید؛ شما این کار را تنها برای این می کنید که از انجام آن لذت می برید. این دقیقا همان چیزی است که در میان دیگران به شما عزت و قدرت می بخشد و اگر کمی فکر کنید می بینید که اصلا کار سختی هم نیست. شما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که اجازه این که بخواهید سرعتتان را کم کنید را به شما نمی دهند، اما انتخاب این که اولویت را به چه کارهایی بدهید در دست خودتان است. در انتخابتان هم خودتان و هم دیگران را در نظر داشته باشید و هیچ کدام را قربانی دیگری نکنید.

خرداد

شما احتیاج دارید که نگاهی عمیق و جدی به خودتان انداخته و ببینید دارید به کجا می روید. کمی تفکر انتقادی و تحلیل خودتان و کارهایتان هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت، به ویژه اگر احساس می کنید که سرعت پیشرفتتان بیش از اندازه کند شده است. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که نسبت به خودتان بیش از اندازه سختگیر نباشید و در این کار زیاده روی نکنید. شما باید سه هفته آینده را به رابطه عاطفیتان اختصاص داده و توجه زیادی به ویژگی های مشترک و علایق خود داشته باشید و ببینید که رابطه تان دارد به کدام سمت پیش کمی رود و تا چه حد با خواسته ها و ایده آل های شما در هماهنگی است.

تیر

شما خرچنگ ها ترجیح می دهید از رویایی با دیگران و وارد بحث شدن با آنها تا جای ممکن امتناع کنید، اما امروز قادر به انجام این کار نخواهید بود. اعضای خانواده و یا شریک عاطفیتان شما را تحت فشار قرار داده اند و در انتظار جوابی از جانب شما هستند. شاید اگر راه چاره دیگری سراغ ندارید بهترین کار ممکن این باشد که آنچه دلشان می خواهد بشنوند را به آنها گفته و بعدا سر فرصت همان کاری که خودتان می خواسته اید را انجام دهید. البته باید در انتخاب کلماتی که به کار می برید دقت کافی را داشته باشید و حرف هایی نزنید که بعدا قابل جبران نباشند. یک مکالمه دونفره و صمیمانه با عشقتان قبل از خواب می تواند خیلی از مسائلی که بینتان وجود دارند را حل نماید.

مرداد

شما می توانید بار سنگینی را روی شانه های خود حمل کنید، اما اکنون وزن زیاد تعهدات و مسئولیت هایی که به عهده دارید دارد برایتان آزاردهنده می شود. امروز ممکن است کمی احساس خستگی و بی حوصلگی کنید و احتیاج به تجدید انرژی داشته باشید. الان زمان خوبی است برای این که به دیگران اجازه بدهد از شما مراقبت نمایند و به خودتان کمی استراحت بدهید. شما آنقدر در روزهای سخت دیگران در کنار آنها بوده اید که حالا لیاقت این مراقبت و توجه را داشته باشید. شما باید در سه هفته آینده توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشید و اگر عادت های بد و اشتباهی دارید که می دانید می توانند به شما آسیب بزنند سعی کنید آنها را کنار بگذارید.

شهریور

شما این استعداد را دارید که ایده های فوق العاده ای که به ذهنتان می رسند را با موفقیت به دیگران انتقال دهید. شاید هم به همین دلیل در خانواده تان شما آن شخصی باشید که مسئولیت آموزش دادن به بچه ها در خصوص زندگی و مسئولیت های آن را به عهده دارد، اما امروز یک نفر دیگر درسی به شما خواهد داد که اگر آن را بپذیرید می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد. خوشبختانه امروز شما تمایلی به پافشاری و بحث کردن با دیگران برای اثبات حرف هایتان ندارید و کنار آمدن با دیگران می تواند نتایجی قابل توجه برایتان داشته باشد. رابطه عاطفیتان نیز تحت تأثیر این شرایط امروز خیلی خوب و بدون دردسر خواهد بود.

مهر

شما دارید مدام عین فرفره به دور خودتان می چرخید تا کارهای ناتمام خود را به انجام برسانید، اما کارهای مهمی در خانه در انتظارتان هستند که بیش از این نمی توان آنها را پشت گوش انداخت. همچنین مسئولیت هایی که در قبال اعضای خانواده تان دارید و انتظاراتی که آنها از شما دارند را نیز باید مد نظر داشته باشید. اگر احساس می کنید که انرژیتان دارد تمام می شود بهتر است همه کارهای متفرقه را متوقف نموده و در کنار اعضای خانواده به استراحت پرداخته و مسائل خانوادگیتان را مورد آنالیز قرار دهید. پیش از آن که خیلی دیر شود و قدرت انتخابی برایتان باقی نماند، تنش های به وجود آمده بین خودتان و عزیزانتان را مورد رسیدگی قرار داده و حل کنید.

آبان

شما اصلا دوست ندارید با قوانینی که جامعه به شما تحمیل می نماید زندگی کنید و آزادیتان برایتان از هر چیز دیگری مهم تر است و با این حس استقلالی که دارید شاید با خودتان فکر کنید که می توانید تا ابد به تنهایی زندگی کنید، اما وقت آن رسیده است که کمی با خودتان فکر کنید، آیا متعهد شدن واقعا تا به این حد برایتان وحشتناک است؟! این روزها ارتباطتان با اعضای خانواده و دوستانتان بیش از قبل شده و شاید ببیشتر همدیگر را ببینید، اما باید مواظب حرف هایی که می زنید باشید و با ایجاد دلخوری اوضاع را به حالت سابق بازنگردانید. شما آدمی نیستید که از کوتاه آمدن در بحث ها خوشش بیاید، اما بهتر است فعلا خشم خود را کنترل کنید.

آذر

امروز افکارتان حول محور شرایط مادی شما می چرخند و نگران این هستید که بودجه تان برای هزینه هایی که تا آخر ماه آینده در انتظارتان هستند کفایت نکند. راستش را بخواهید سه هفته آینده می توانند از این لحاظ برای شما سختی هایی به همراه داشته باشند و بهتر است پیش ازخرید هر چیزی به قیمت آن و تناسب آن با بودجه تان دقت کنید. احساس می کنید که حرف هایی که دیگران امروز می زنند هیچ پایه و اساسی ندارند و همین باعث می شود کنار آمدن با آنها برایتان سخت شود. سعی کنید از بحث با اعضای خانواده و به ویژه موقع صرف غذا خودداری کنید و موضوع بحث را تا جای ممکن به سمت چیزهای خوشایند کشانده و آرامش خودتان و دیگران را حفظ کنید.

دی

برنامه شلوغی که برای امروزتان دارید شما را وادار می نماید که مدام در حرکت باشید، اما به ویژه در نیمه های روز شدیدا دلتان می خواهد همه کارهایتان را رها نموده و کمی استراحت کنید. اما از آنجایی که از الان تا سه هفته آینده کارها با سرعت کمتری پیش می فرایند ناچار خواهید بود زمان بیشتری را به کارهایان اختصاص دهید. اگر می خواهید پس از این مدت همه چیز به روال عادی باز شود باید کمی به خودتان سخت بگیرید و زمان استراحتتان را کوتاهتر کنید. البته این بدان معنا نیست که باید تمام وقتتان را صرف کار نموده و خودتان را خسته و فرسوده کنید، هیچ کس به غیر از خودتان از شما انتظار ندارد که مانند یک سوپر قهرمان عمل کنید.

بهمن

امروز سفری به دنیای درونتان می تواند شما را با موضوعی درگیر کند که در ابتدا دلتان نمی خواسته است به آن فکر کنید، اما دوری کردن از آن تنها مسائل بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در رابطه با چیزهایی که سعی دارید از دیگران مخفی نگه دارید خیلی احتیاط کنید زیرا هر لحظه احتمال برملا شدن رازتان وجود دارد. امروز فکر کردن به رابطه عاطفیتان می تواند برای شما غصه و ناراحتی زیادی را به همراه داشته باشد. شاید طرف مقابلتان به دلایل شخصی یا حرفه ای مجبور است از شما دور باشد و این موضوع شما را ناراحت نموده و باعث ایجاد تنش در رابطه تان شده باشد. به جای این که بدخلقی کنید در خصوص احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید.

اسفند

این اواخر کنار آمدن با شما تبدیل به کاری بسیار سخت شده است. شاید شما از این تغییراتی که در حالات و رفتارهایتان ایجاد شده است حتی لذت هم ببرید، اما دیگران از شما انتظار دارند که کمی با آنها همکاری کنید. دقیقا چه چیزی باعث ایجاد این حالت در درون شما شده است؟! شاید کودک درونتان که مدام در حال سرکوب شدن است بالاخره دست به عصیان زده و کنترل شما و رفتارتان را دست گرفته باشد. طی سه هفته آینده این که پیش از حرف زدن خوب فکر کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا ممکن است با به کار دریافت کلمات اشتباه چه در روابط شخصی و چه حرفه ای خود مسائلی به وجود بیاورید که به راحتی قابل حل شدن نخواهند بود.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: setare.com
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39969

به "فال روزانه دوشنبه 27 آذر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 27 آذر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید