فرهنگ سازی ورزش همگانی در همدان نیازمند کوشش همه جانبه است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر سه شنبه در شورای ورزش همگانی استان همدان با قدردانی از جدیت و احساس مسئولیت هیئت ورزش های همگانی استان همدان مطرح کرد: همدان در عناوین مختلف دارای رتبه است و مردم 5 درصد بیشتر از میانگین کشوری به ورزش همگانی علاقه داشته اند.

فرهنگ سازی ورزش همگانی در همدان نیازمند کوشش همه جانبه است

وی بابیان اینکه این رتبه قابل تقدیر است چراکه مردم زمینه ساز این مشارکت بوده اند، گفت: چشم انداز 50 درصدی مشارکت در ورزش همگانی قابل تحقق است و باید در زمینه فرهنگ سازی ورزش همگانی کار گردد.

شاهرخی بابیان اینکه دستگاه های اجرایی برای ورزش همگانی پرسنل باید مشارکت و برنامه ریزی نمایند، گفت: این امر علاوه بر ارتقا سلامتی و نشاط در محیط سازمان ها در احساس تعلق پرسنل به سازمان هم موثر است.

وی گفت: تمامی مدیران باید ضمن توجه به ورزش همگانی؛ مصوبات را ابلاغ نمایند که در ارزیابی مدیران این اقدامات مورد توجه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز بابیان اینکه مشارکت مردم همدان در ورزش همگانی در سال 92 تنها 10 درصد بود اما هم اکنون به 26 درصد رسیده است، بیان کرد: همدان به لحاظ مشارکت مردم در ورزش همگانی به نسبت جمعیت پیشتاز کشور است.

رسول منعم اضافه کرد: سیاست گذاری دستگاه ورزش استان همدان با همکاری سایر ارگان ها افزایش این میزان مشارکت به 50 درصد جمعیت استان در افق 1404 است.

وی اضافه کرد: تدوین سند توسعه ورزش همگانی با تشکیل شورای عالی ورزش همگانی در استان همدان یکی از اهداف راهبردی در توسعه ورزش همگانی استان بوده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه رشد ورزش همگانی در جامعه محسوس است، اظهار کرد: گله مندی ها بیشتر از دستگاه های اجرایی استان است که باید کارکنان دولت به عنوان نمایندگان فعال حضور بهتری در مسابقات و همایش های ورزش های همگانی داشته باشند.

عباس قهرمانی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی زمینه ساز امنیت و سلامت و ایجاد و رشد ورزش قهرمانی است، بیان کرد: توسعه ورزش همگانی باید با دسترسی آسان مردم به امکانات ورزشی و ترویج فرهنگ سلامت به وسیله رسانه ها تبلیغ گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2348

به "فرهنگ سازی ورزش همگانی در همدان نیازمند کوشش همه جانبه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ سازی ورزش همگانی در همدان نیازمند کوشش همه جانبه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید