فوتبال دنیا، ادعای مضحک موندودپورتیوو: نیمار گریه کنان خواستار بازگشت به بارسلونا شد!

به گزارش بلاگ پو، یک نشریه منتسب به باشگاه بارسلونا ادعای دور از ذهنی را مطرح نموده و نوشته ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به شدت از ترک آبی و اناری ها پشیمان است.

فوتبال دنیا، ادعای مضحک موندودپورتیوو: نیمار گریه کنان خواستار بازگشت به بارسلونا شد!

به گزارش خبرنگاران، نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی راجع به نیمار از پشیمانی این بازیکن برزیلی برای ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017 نوشته و در این گزارش ادعایی را مطرح نموده که عجیب و حتی مضحک به نظر می رسد.

موندو نوشته است که نیمار از روزی که جو دوستانه رختکن بارسلونا را به توصیه پدر و مدیربرنامه هایش برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی ترک کرد، به شدت از تصمیمش پشیمان گردیده و خواستار پیدا کردن راهی برای بازگشت به نوکمپ بوده است. این در حالی است که نیمار مدت کوتاهی پس از ترک بارسلونا از این باشگاه به خاطر نپرداختن پاداش وفاداری او به فیفا شکایت کرد و بارسایی ها را به دادگاه کشاند.

در ادامه گزارش این نشریه کاتالان آمده که نیمار پشیمانی اش از ترک بارسلونا را با یکی از مدیران این باشگاه و عوامل اجرایی که با آنها رابطه خوبی دارد در میان گذاشته است و حتی از یکی از آنها خواسته که به او برای بازگشتش به بارسا یاری کند.

موندو مدعی گردیده که نیمار در یک هتل در حضور یکی از مدیران باشگاه بارسلونا گریه کنان از او خواسته که یاریش کند تا به بارسا برگردد. این در شرایطی است که همچنان گفته می گردد نیمار خواستار رفتن به رئال مادرید است و خودش هم شخصاً داشتن تمایل به بازی برای کهکشانی ها را رد ننموده است.

نیمار پس از ترک بارسلونا به طور منظم به هم تیمی های سابقش سر می زند و این هفته هم به بهانه شرکت در یک مراسم خیریه راهی کاتالونیا شد. با این حال بارسلونا به خرید مجدد نیمار فکر نمی کند، چون مسئولان این باشگاه خرید بازیکنی که یک بار این تیم را ترک نموده است، را صلاح نمی دانند و علاوه بر این، آبی و اناری ها نه توانایی پس دادن پولی که بابت فروش نیمار از PSG گرفتند را دارند نه به لطف خرید های دو فصل اخیرشان احتیاج به مهره جدید دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1328

به "فوتبال دنیا، ادعای مضحک موندودپورتیوو: نیمار گریه کنان خواستار بازگشت به بارسلونا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ادعای مضحک موندودپورتیوو: نیمار گریه کنان خواستار بازگشت به بارسلونا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید