قهرمانی جام حذفی برای استقلال است، امیدوارم قائدی به اوج بازگردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال بعد از چند هفته ناکامی در نتیجه دریافت، انتها توانست در دیداری خارج از خانه میزبانش صنعت نفت را با 2 گل شکست داده تا با 3 امتیاز شیرین از آبادان به تهران بازگردد.

قهرمانی جام حذفی برای استقلال است، امیدوارم قائدی به اوج بازگردد

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: این بازی از نظر نتیجه برای ما خوب بود اما انتظارمان از نظر فنی از بازی رفع نشد. به شخصه انتظار داشتم بازی با کیفیت تری از شاگردان مجیدی ببینم.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد گلزنی ارسلان مطهری گفت: مطهری در کوتاه ترین زمان ممکن در استقلال جواب داد و حالا تبدیل به یک ستون در خط حمله شده است. این مهاجم حتی بعد از مصدومیت هم با گل بازگشت تا معین گردد به بهترین شکل ممکن در خط حمله استقلال جا افتاده است.

نوری در مورد عملکرد مهدی قائدی و ناکامی وی در گلزنی در هفته های اخیر گفت: قائدی یکبار نشان داد توانایی بسیار زیادی دارد اما در آغاز مجدد مسابقات دچار افت شده است. در بازی مقابل صنعت نفت هم او کمترین تاثیر را در بازی داشت و من امیدوارم هرچه زودتر به دوران اوج خودش بازگردد. حیف است بازیکن توانمندی مثل قائدی اینچنین دچار افت گردد.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: جریان این فصل از لیگ برتر به نوعی بود که از ماه ها پیش معین بود کمترین شانس را برای قهرمانی داریم. یعنی همان روز که استراماچونی رفت و یا بهتر است بگویم فراری اش دادند، معین بود که استقلال نباید در این فصل دنبال قهرمانی باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: البته ما هنوز جام حذفی را در پیش داریم و می توانیم روی قهرمانی آن حساب کنیم؛ به این شرط که دستهای پشت پرده فوتبال برای این جام هم نقشه نکشیده باشند و اجازه بدهند این جام فوتبالی به تیم قهرمان برسد و تیمی که استحقاق آن را دارد قهرمان گردد.

وی اضافه نمود: متاسفانه در برگزاری لیگ برتر چندان رعایت عدل و انصاف نشد و خیلی از اتفاقات این مسابقات را رقم زدند. خیلی از بازیها بود که نتایج آن خارج از مستطیلی سبز رقم خورد. اشتباهات داوری در این فصل به اوج خود رسیده بود و خیلی اوقات این اشتباهات داوری بود که نتایج بازیها و حتی اتفاقات مهم لیگ را رقم زد.

نوری در پایان بیان داشت: امیدوارم لیگ بیستم لیگی کم حرف و حدیث تر نسبت به ادوار گذشته باشد و شاهد رقابت سالم تری باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30425

به "قهرمانی جام حذفی برای استقلال است، امیدوارم قائدی به اوج بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی جام حذفی برای استقلال است، امیدوارم قائدی به اوج بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید