لگوی جنگ ستارگان؛ داستان اسکای واکر بهار سال آینده عرضه می گردد

به گزارش بلاگ پو، شرکت بازی سازی برادران وارنر، تاریخ عرضه بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga را به بهار سال آینده موکول نموده است. پیش از این قرار بود تا خاتمه امسال میلادی شاهد عرضه این بازی باشیم. در کنار خبر تأخیر بازی، همچنین اعلام شده که نسخه هایی از آن برای دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم در نظر گرفته شده اند.

لگوی جنگ ستارگان؛ داستان اسکای واکر بهار سال آینده عرضه می گردد

تاریخ انتشار جدید LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 و با نمایش تریلری جدید از این بازی اعلام شد؛ تریلری که گیم پلی جدید آن را که متفاوت از بازی های لگویی معمول طراحی شده، به نمایش گذاشت. شبیه به بازی لگویی قسمت هفتم جنگ ستارگان، این طور که به نظر می رسد در بازی لگویی The Skywalker Saga هم با مراحلی بسیار سینمایی تر طرف هستیم.

همان طور که از نام بازی پیداست، قرار است در بازی 9 فیلم اصلی مجموعه جنگ ستارگان را به صورت لگویی تجربه کنیم. می توانیم انتظار داشته باشیم که بازی صحنه های معروف فیلم ها را با سبک و سیاق مخصوص شوخی های خود بازسازی نموده باشد.

سازندگان بازی گفته اند که الزامی به تجربه 9 فیلم به صورت پشت سر هم نیست و بازی کننده ها این آزادی را دارند تا همان ابتدای کار از بین فیلم ها هر کدام که می خواهند را انتخاب و مستقیما وارد مراحل مخصوص به آن قسمت شوند. مثل دیگر بازی های لگویی، صدها شخصیت مجموعه جنگ ستارگان در LEGO Star Wars: The Skywalker Saga قرار داده شده اند و همه آن ها قابل بازی هستند؛ از خود لوک اسکای واکر گرفته تا اوبی وان کنوبی و ری و بی بی ایت و دارث ویدر و کایلو رن.

سیاره های مختلف فیلم های جنگ ستارگان هم کاملا بازسازی شده اند. پس از انجام مرحله مختص به یک سیاره، می توان به آن بازگشت و به انجام کوئست های فرعی مختلف در آن سیاره مشغول شد. سیاره ها نقش هاب های عظیم را دارند که فعالیت های مختلف و متعددی را در خود جای داده اند.

همان طور که از یک بازی جنگ ستارگان انتظار می رود، در این بازی لگویی هم می توان کنترل سفینه های فضایی و خودروهایی مختلفی را به دست گرفت و به گشت و گذار در دنیای بازی مشغول شد.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی و تصاویری از LEGO Star Wars: The Skywalker Saga را ببینید. بازی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33134

به "لگوی جنگ ستارگان؛ داستان اسکای واکر بهار سال آینده عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لگوی جنگ ستارگان؛ داستان اسکای واکر بهار سال آینده عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید