مدیر جدید مجموعه جهانی تخت سلیمان معرفی گشت

به گزارش بلاگ پو، مدیر مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی و فرماندار تکاب معرفی گشت.

مدیر جدید مجموعه جهانی تخت سلیمان معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، پنجشنبه گذشته، در این مراسم که در محل مجموعه جهانی تخت سلیمان برگزار شد، جلیل جباری گفت: تکاب به ویژه تخت سلیمان دارای ظرفیت های فراوان گردشگری است که می توان با دقت و برنامه ریزی لازم شاهد حضور بیش ازپیش گردشگران بود.

او شرح داد: انتظار می رود مدیریت جدید مجموعه در تعامل با دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری شهرستان تکاب و با هماهنگی استان برای حفظ و معرفی این مجموعه با ارزش جهانی، ساعی و کوشا باشد.

فرهاد عزیزی مدیرکل امور پایگاه های جهانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز در این جلسه با تشکر از همه کسانی که در تخت سلیمان زحمت کشیده اند، گفت: این مجموعه به درجه ای از رشد در بخش منابع انسانی رسیده است که در اداره و مدیریت تخت سلیمان می شود به همکاران بومی اعتماد کرد.

او افزود: توسعه شهر جدید تخت سلیمان با اخذ مجوز از کارشناسان میراث فرهنگی و همکاری و مشاوره با آنها، نتایج مثمر ثمری خواهد داشت.

بدخشی بخشدار تخت سلیمان نیز ضمن اشاره به مناسبت های هفته و قدردانی از مدیرکل استان به دلیل توجه ویژه اش به شهرستان تکاب، یکی از اصلی ترین مسائل منطقه را وضعیت نامناسب راه های مواصلاتی عنوان و کرد و گفت: برای حل مسائل فعالیت ها و برنامه های جدی در حال اجرا است.

در این مراسم امیر مطلوبی طی حکمی به عنوان مدیر مجموعه جهانی تخت سلماین معرفی شد. او مسئولیت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تکاب را نیز بر عهده دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13053

به "مدیر جدید مجموعه جهانی تخت سلیمان معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر جدید مجموعه جهانی تخت سلیمان معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید