مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های ناشنوایان، حسن سلگی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان معرفی گردید.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون پیش از ظهر امروز با حضور سید محمدشروین اسبقیان (مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش) ، سید مصطفی کریمی (رئیس سابق)، حسن سلگی (سرپرست)، مهران تیشه گران (دبیر) و زهرا داودی (نایب رئیس بانوان فدراسیون) برگزار گردید.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق فدراسیون گفت: قانون جدید مصوب مجلس شرایطی ایجاد نموده تا تغییراتی در برخی فدراسیون ها داشته باشیم. خوشبختانه همه فدراسیون ها همکاری لازم را با وزارت داشتند.

وی اضافه کرد: وزیر ورزش و معاون ایشان تاکید داشتند که از روسای بازنشسته در مجموعه فدراسیون خصوصاً در هیئت رئیسه حتما استفاده گردد ، آنها جزو سرمایه های ورزش هستند و بایستی از تجربیاتشان بهره برد.

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون گفت: از سرپرستان فدراسیون ها خواسته شده تا در اسرع وقت شرایط برگزاری انتخابات و ثبت نام را مهیا نمایند و طبق قانون نیز این اتفاق باید در 3 ماه آینده روی دهد تا فدراسیون ها به یک ثباتی دست پیدا نمایند و از بلاتکلیفی در بیایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2300

به "مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید