مشکل تازه تیم های پایه پرسپولیس، زمین تمرین ندارند

به گزارش بلاگ پو، به خاطر پرداخت نشدن اجاره، مسئولان استادیوم شهیدان اسماعیلی حاضر به میزبانی از تیم های پایه پرسپولیس نیستند.

مشکل تازه تیم های پایه پرسپولیس، زمین تمرین ندارند

به گزارش خبرنگاران ، مسائل تیمهای پایه پرسپولیس تمامی ندارد. این تیمها که فصل جاری را بدون جذب بازیکن و با تعداد محدودی از نفرات رده سنی پایین تر شروع کردند، به لحاظ امکانات هم در پائین ترین حد ممکن بودند. تا جایی که تدارکات آنها در جریان تمرینات پول خرید هندوانه و آب معدنی را نداشتند و از باشگاه هم تنها در برخی باز ی ها آب نوشیدنی به تیم داده می شد.

حالا به این مسائل باید نداشتن زمین تمرین را هم افزود. در حالی که باشگاه بیش از دو سال است استادیوم درفشی فر را به حال خود رها نموده و نتوانسته از زمین چمن آن استفاده کند، امیدهای پرسپولیس با مشکل زمین تمرین روبرو گردیده اند. باشگاه پرسپولیس مدت هاست استادیوم شهیدان اسماعیلی را از شهرداری اجاره نموده و بازی ها و تمرینات تیم های پایه اش آنجا برگزار می شود اما اخیرا در چند نوبت به تیم امید اجازه تمرین در این استادیوم را نداده اند. علت این موضوع هم برمی شود به مبلغ اجاره سالیانه استادیوم که به شهرداری پرداخت نگردیده و مسئولان این استادیوم بعضی روزها حاضر به پذیرایی از تمرینات تیم های پایه پرسپولیس نیستند.

گفته می شود مبلغ اجاره سالیانه استادیوم شهیدان اسماعیلی چیزی حدود 100 میلیون تومان است اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس در این سال ها نتوانسته مسئله ای از مسائل تیم های پایه خود را حل نماید و در شرایط فعلی هم پولی ندارند که برای این تیم ها هزینه نمایند.

2 - 220

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1780

به "مشکل تازه تیم های پایه پرسپولیس، زمین تمرین ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تازه تیم های پایه پرسپولیس، زمین تمرین ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید