مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات پستجی سانفرانسیکو تا ادامه ابهام ارتباط تجاری بین هواوی و شرکت های ایالات متحده

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات پستجی سانفرانسیکو تا ادامه ابهام ارتباط تجاری بین هواوی و شرکت های ایالات متحده

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یکی از مسائل رایج افرادی که تجربه زیادی در آشپزی ندارند این است که به علت تجربه کم، نمی دانند گوشت چه زمانی آماده می شود و در نتیجه در برخی موارد گوشت خام یا بیش از حد پخته را برای مهمانان سرو می کنند. اما به نظر می رسد این مشکل راه حل دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ که از منتقدان جدی نحوه مدیریت شبکه های اجتماعی محسوب می شود، قصد دارد اقدام به تنظیم برنامه هایی برای مدیریت محتوای فیس بوک و توییتر در مورد تعصبات سیاسی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی پلیس فدرال آمریکا، بار دیگر ماجرای کلیشه ای عدم دسترسی پلیس به اطلاعات رمزگذاری شده کاربرانی که مجرمند و آیفون دارند تکرار شده و این بار نوبت به مهاجم احتمالی دیتون رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها سانفرانسیسکو محل آزمایش بسیاری از ربات های پستچی است و به نظر می رسد یک شرکت استارتاپی فعال در این حوزه مجوز فعالیت ربات های خود را به شکل رسمی دریافت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود آن که ماهها از مناقشه بین شرکت هواوی و دولت ایالات متحده می گذرد هنوز تعیین نیست که آیا هواوی می تواند قطعاتی را از شرکت های داخل خاک ایالات متحده دریافت کند یا خیر .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیراً سامسونگ از تبلت گلکسی تب S6 خود رونمایی کرده است. این تبلت، جدیدترین تبلت اندروید شرکت سامسونگ و یک پرچمدار واقعی در این حوزه محسوب می شود که ویژگی هایی منحصر به فرد دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10132

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات پستجی سانفرانسیکو تا ادامه ابهام ارتباط تجاری بین هواوی و شرکت های ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات پستجی سانفرانسیکو تا ادامه ابهام ارتباط تجاری بین هواوی و شرکت های ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید