موج جدید فعالیت های امنیتی کروم در راه است ، بسته شدن تبلیغات مخرب ، حفاظت از حریم خصوصی کاربران

به گزارش بلاگ پو، مرورگر گوگل کروم تصمیم دارد موج جدید بستن تبلیغات مخرب را از ماه دسامبر شروع کند، بر این اساس کروم تمامی آگهی ها را از سایت های خاصی غیرفعال می نماید و یک ویژگی به نام فیلتر کردن سایت های مضر را رونمایی می نماید.

موج جدید فعالیت های امنیتی کروم در راه است ، بسته شدن تبلیغات مخرب ، حفاظت از حریم خصوصی کاربران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مرورگر کروم از این پس بسیار سختگیرانه تر روی وب سایت های سوء استفاده گر نظارت می نماید. این موضوعی است که می تواند تمامی سیستم های جعلی و دزد اطلاعات کاربران را شناسایی کند.

مدتی پیش با انتشار نسخه 65 کروم در اوایل امسال میلادی، گوگل کروم کوشش کرد تا برخی از اقدامات را که می تواند مواردی مانند تغییر مسیر شما به وب سایت های غیرمنتظره یا تبلیغات پاپ آپ را نشان دهد تحت کنترل قرار دهد. اما حفاظت از داده ها به اندازه کافی نبود. گوگل گفت که با این افزونه، بیش از نیمی از وبسایت ها قادر به ادامه کارهایشان بودند اما تقریبا همه آنها تبلیغات گمراه نماینده ای داشتند.

در نتیجه، با آغاز نسخه کروم 71 در ماه دسامبر، گوگل تمام آگهی ها از این سایت ها را با یک ویژگی به نام فیلتر کردن سایت های سوء استفاده گر حذف می نماید. مدیر فراوری کروم روز دوشنبه گفت: مدیران سایتها می توانند از ابزار گوگل برای آنالیز اینکه وب سایت آنها متخلف است یا خیر استفاده نمایند.

این تغییرات نشان می دهد که مرورگرها می توانند چه نقش مهمی در کنترل سوء استفاده های مجازی ایفا نمایند. این روزها کاربران در محاصره لینک های کلاهبرداری ها یا پنجره هایی هستند که بدون دخالت آنان باز می گردد.

البته اگر شما یک کاربر کروم هستید و مایل نیستید ویژگی فیلتر جدید برایتان فعال گردد، می توانید به سادگی این فیلتر جدید را در بخش تنظیمات گوگل ببندید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2648

به "موج جدید فعالیت های امنیتی کروم در راه است ، بسته شدن تبلیغات مخرب ، حفاظت از حریم خصوصی کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج جدید فعالیت های امنیتی کروم در راه است ، بسته شدن تبلیغات مخرب ، حفاظت از حریم خصوصی کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید