پیروز ترین استارتاپ های EdTech لندن

به گزارش بلاگ پو، فناوری های جدید مانند واقعیت مجازی می توانند تحولات قابل توجهی را در صنعت EdTech ایجاد نمایند، به طوری که با استفاده از این تکنولوژی ها، فرایند آموزشی شاخه های مهمی مانند پزشکی، سمت و سویی جدید به خود بگیرد.

پیروز ترین استارتاپ های EdTech لندن

صنعت EdTech و آموزش آنلاین، علاوه بر اینکه طی ماه های اخیر توسعه قابل توجهی در سطح دنیا پیدا نموده است، فرایند رشد و توسعه خود را از سال های قبل شروع نموده بود، به طوری که کاربرد فناوری در آموزش، در فرایندهای تحصیلی و دانشگاهی جای خود را باز نموده و در فرایند ثبت نام دانشگاه ها و ایجاد دوره های آموزش از راه دور برای مردم، گام های بلندی برداشته شده است، تا جایی که می توانیم بگوییم این رویکرد نوآورانه، روش های یادگیری، آموزش و رشد مردم دنیا را تغییر داده است. کشور انگلستان نیز از جمله کشورهایی است که به وسیله رشد اکوسیستم استارتاپی خود، صندلی تثبیت شده ای را در کسب وکارهای نوآورانه به دست آورده است و بر همین اساس نیز در این گزارش به معرفی برترین و پیروز ترین استارتاپ های صنعت EdTech در این کشور می پردازیم.

فعالیت مقیاس پذیر استارتاپ A Cloud Guru

از جمله مزایا و شاخصه های قابل توجه استارتاپ های فعال در حوزه تکنولوژی آموزشی، مقیاس پذیری آنهاست، به طوری که می توانند بیشتر نقاط دنیا را پوشش دهند و کاربران زیادی بتوانند از اقصی نقاط دنیا با آنها همراه شوند. استارتاپ A Cloud Guru از این دست کسب وکارهاست که فعالیت خود را در سال 2015 در لندن شروع نموده است، اما هم اکنون دفاتر دیگری نیز در شهرهای واشنگتن، ملبورن و آستین دارد و خدمات خود را به 850 هزار مشتری در 181 کشور دنیا ارائه می دهد. این استارتاپ که در قالب یک سرویس خدمات ابری فعالیت می نماید، آموزش محاسبات را در یک فضای ابری برای کاربران خود فراهم می نماید. فرایند پیروزیت آمیز این کسب وکار باعث شد که در آوریل سال گذشته پیروز به جذب 33 میلیون دلار بودجه در سری B گردد. ارزش این استارتاپ در سال گذشته حداقل 132 میلیون دلار تخمین زده شده است.

فرایند تعاملی استارتاپ FutureLearn

همکاری با دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، یکی از شاخه های مهم فعالیت استارتاپ های حوزه آموزش الکترونیک به شمار می رود و بسیاری از ایده های مربوط به تکنولوژی آموزشی، در دانشگاه ها و مراکز آموزشی شکل گرفته و توسعه یافته اند. به همین دلیل باید از استارتاپ FutureLearn یاد کنیم که در سال 2012 راه اندازی شده است. این کسب وکار با هدف ارتقای یادگیری آنلاین شکل گرفته و این هدف را نیز به وسیله گفت وگو و مکالمات آموزشی آنلاین، امکان پذیر می نماید. همکاری با دانشگاه ها مهم ترین شاخصه این استارتاپ است، به طوری که با بهره مندی از حمایت 12 شریک دانشگاهی، فعالیت خود را ادامه می دهد؛ ضمن اینکه در حال گسترش روابط خود با دیگر مؤسسات آموزشی نیز هست. ارزش این استارتاپ در سال 2019 معادل 100 میلیون پوند تخمین زده شده است. همچنین گفتنی است که یکی از روینمودهای آموزشی مهم این کسب وکار، ارائه برنامه های آموزشی آنلاین به صورت رایگان است که این دوره ها را با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی تدارک می بیند. آموزش به وسیله گفت وگو، شاخصه مهم این کسب وکار به شمار می رود که به وسیله ایجاد یک محیط تعاملی، فرایند آموزشی را بین یادگیرنده و یاددهنده شکل می دهد.

Macat و تقویت تفکر انتقادی کاربران

حوزه تکنولوژی های آموزشی تنها به فرایندهای یادگیری و آموزشی نوین محدود نمی گردد، بلکه گاهی اوقات فراهم کردن موقعیتی برای بحث، گفتگو و نقد و آنالیز مسائل علمی و آموزشی نیز می تواند جرقه شکل گیری یک کسب وکار را روشن کند و این نکته، همان فرایندی است که استارتاپ Macat در پیش گرفته است. این کسب وکار که فعالیت خود را در سال 2011 شروع نموده، امکان تقویت مهارت های تفکر انتقادی را برای کاربران خود فراهم می نماید، به این صورت که به افراد و مشاغل یاری می نماید تا به وسیله سنجش و تحلیل، به تقویت تفکر انتقادی خود پرداخته و با استفاده از تجزیه و تحلیل تأثیرگذارترین مقالات و کتاب های دنیا، یک بستر تقویتی را برای ارزیابی و تقویت مهارت های تفکر انتقادی برای کاربران خود فراهم می نماید. این استارتاپ در سال 2015 پیروز به جذب 30 میلیون دلار بودجه شده بود و ارزش آن نیز در سال 2019 معادل 120 میلیون دلار ارزیابی شده است.

Kano Computing و برنامه های آموزشی خلاق برای بچه ها

ادغام روینمودهای نوآورانه در فرایند آموزش کدنویسی و محاسبات برای بچه ها، یکی از زیرشاخه های ارزشمند صنعت تکنولوژی آموزشی به شمار می رود که به وسیله فناوری های نوین، امکان آموزش به بچه ها را تسهیل می نماید. استارتاپ Kano Computing نیز در سال 2013 با هدف تقویت فرایندهای آموزشی بچه ها به وسیله فناوری، فعالیت خود را شروع نموده است. این کسب وکار به وسیله کیت های محاسباتی که برای همه سنین مناسب هستند، در ساختار اسباب بازی های علمی و فنی بچه ها ورود پیدا نموده و یک برنامه آموزشی سرگرم نماینده را برای آنها رقم زده است. ارزش این استارتاپ در سال گذشته 112 میلیون دلار برآورد شده بود، ضمن اینکه کسب وکار مذکور در سال 2018 در اقدامی خلاقانه و جالب توجه، به وسیله قرار دادن صدها کیت محاسباتی خود در کتابخانه های بنگلادش، برنامه نویسی و کدنویسی خلاق را به هزاران نفر در این کشور آموزش داده بود.

کدنویسی و برنامه نویسی در سال های آینده دیگر یک تخصص خاص به شمار نخواهند رفت، بلکه امکان دارد آشنایی با این حوزه ها، برای تمام افراد دنیا یک احتیاج ضروری تلقی گردد، از همین منظر نیز شکل گیری استارتاپی که با هدف آموزش کدنویسی و برنامه نویسی خلاق به بچه ها راه اندازی شده است، یک اقدام نوآورانه و جالب توجه به شمار می رود که قطعا نظر کاربران را به سوی خود جلب خواهد نمود.

Touch Surgery و تسهیل آموزش جراحی

فناوری های جدید مانند واقعیت مجازی می توانند تحولات قابل توجهی را در صنعت EdTech ایجاد نمایند، به طوری که با استفاده از این تکنولوژی ها، فرایند آموزشی شاخه های مهمی مانند پزشکی، سمت و سویی جدید به خود بگیرد. استارتاپ Touch Surgery از جمله استارتاپ های فعال در حوزه تکنولوژی آموزشی به شمار می رود که گرایش جراحی را برای ارائه برنامه های آموزشی مدرن خود انتخاب نموده است. این استارتاپ که در سال 2013 راه اندازی شده، با داشتن هدست های جراحی هولوگرافیک، تقویت تمرین های جراحی را امکان پذیر می نماید. به این صورت که کاربران می توانند از محتوای رایگان 12 تخصص این استارتاپ استفاده نموده و در هر کجا که باشند، فرایندهای آموزشی، تمرین و آزمایش را انجام دهند. گفتنی است که ارزش این استارتاپ در سال 2019 معادل 60 میلیون پوند برآورد شده بود. می توان گفت شاخه پزشکی از جمله حوزه هایی به شمار می رود که در سال های پیش رو، تلفیق بیشتری با صنعت تکنولوژی آموزشی پیدا خواهد نمود و لزوم آموزش از راه دور در این صنعت، به لحاظ احتیاجهای پزشکی دنیا، بیشتر خواهد شد.

پلتفرم آموزشی Pi-Top

استارتاپ Pi-Top نیز از دیگر کسب وکارهای فعال در حوزه تکنولوژی آموزشی انگلیس به شمار می رود که خدمات خود را در قالب یک پلتفرم آموزشی در اختیار کاربران قرار می دهد. به این صورت که به وسیله فراوری سخت افزار، لوازم جانبی و نرم افزار، امکان کدگذاری و تکمیل پروژه ها را برای سایر کسب وکارها فراهم می نماید. از آنجایی که در دنیای امروز، فناوری های نوین به بخش مهمی از فرایند کاری کسب وکارها تبدیل شده اند، استارتاپ هایی مانند Pi-Top که برنامه های آموزشی کاربرد فناوری های جدید را ارائه می دهند، مورد توجه سایر استارتاپ ها قرار می گیرند، زیرا هر استارتاپی، خواه ناخواه، به این برنامه های آموزشی جهت انجام بعضی از عملنمودهای خود احتیاج دارد. گفتنی است این کسب وکار در سال2014 راه اندازی شده و ارزش تقریبی آن نیز در سال گذشته 64 میلیون دلار برآورد شده بود.

فرایند سرگرم نماینده آموزش زبان با Memrise

این روزها یادگیری زبان های خارجی به یکی از احتیاجهای اساسی انسان ها تبدیل شده و از طرفی، افراد نیز به دلیل مشغله های کاری که دارند، شاید وقت چندانی برای حضور در کلاس های آموزشی زبان نداشته باشند. بر همین اساس نیز استارتاپ هایی که از فناوری های نوین جهت آموزش زبان استفاده می نمایند، مورد اقبال کاربران قرار گرفته اند. کسب وکار Memrise از همین دست استارتاپ هاست که در سال 2010 راه اندازی شد. مشخصه شاخص این کسب وکار این است که از یک سو، فرایند آموزش زبان را با تکنولوژی های پیشرفته همراه نموده و از سوی دیگر، این فرایند آموزشی را به شکلی سرگرم نماینده و هیجان انگیز طراحی نموده است، به طوری که کاربران در یک فضای سرگرم نماینده، زبان مورد نظر خود را فرا گرفته و دچار خستگی و رخوت های معمول در کلاس های زبان نخواهند شد. این استارتاپ در 189 کشور دنیا فعال بوده و بیش از 40 میلیون کاربر دارد و ارزش آن نیز در سال 2019 معادل 62 میلیون دلار تخمین زده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30578

به "پیروز ترین استارتاپ های EdTech لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروز ترین استارتاپ های EdTech لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید